Sanatate

Top 7 alimente pentru un abdomen plat

Abdomenul plat este visul oricarei persoane. Cheia obtinerii acestuia, o reprezinta o serie de alimente imbinate cu exercitii fizice.

Abdomenul plat este visul oricarei persoane. Cheia obtinerii acestuia, o reprezinta o serie de alimente imbinate cu exercitii fizice.

Expresia: esti ceea ce mananci este cat se poate de adevarata. Daca nu ai mostenit gene bune si o simpla prajitura te poate trada, in timp ce alte persoane nu au probleme de genul. In acest sens am realizat un top al alimentelor ce te ajuta sa ai un abdomen plat:

1. Leguminoasele


Fie ca este vorba de linte, fasole, naut sau mazare, leguminoasele au un rol important in alimentatia noastra. Prin continutul ridicat de fibre, acestea combat colesterolul rau. Totodata ele ajuta la obtinerea unui abdomen plat, prin continutul ridicat de proteine si vitamine, ce inhiba pofta de mancare si creaza senzatia de satietate.

2. Lamaia


Lamaia iti ajuta pielea sa capete un aspect sanatos. Contine foarte multa vitamina C si daca o combini cu miere, obtii cel mai bun remediu impotriva racelii. Lamaia este folosita si in diete, deoarece are functia de ardere rapida a grasimilor. Combin-o cu apa plata si serveste-o in locul bauturilor carbogazoase. Rezultatele se vor observa inca din primele saptamani.

3. Ceaiul verde


Ceaiul verde este un aliat bun, in lupta contra grasimii abdominale. Acesta contine uleiuri esentiale, proteine, calciu, vitamina C si aminoacizi. Aceste componente il transforma intr-un puternic antioxidant, ce stimuleaza procesul de ardere a grasimilor, protejeaza impotriva cancerului si actioneaza ca un diuretic bland.

4. Iaurtul


Poti opta la cel fara grasimi, deoarece si acesta este bogat in vitamina B si calciu. Bacteriile rele produc balonarea si iti fac abdomenul sa arate inestetic. Iaurtul te ajuta sa iti mentii abdomenul plat, deoarece inmulteste bacteriile bune si limiteaza aparitia celor rele. Il poti consuma si in combinatie cu fructe.

5. Ciocolata neagra


Chiar daca nu iti vine sa crezi ca ceva dulce te poate ajuta sa ai un abdomen plat, iata ca acest lucru este posibil! Cercetatorii au descoperit ca persoanele ce consuma regulat ciocolata amaruie au un indice ale greutatii corporale mai scazut. Pentru a obtine un efect maxim, consuma ciocolata cu un continut de peste 65% cacao. Deasemenea consumul de ciocolata neagra combinat cu inotul, cresc durata de viata.

6. Ovazul


S-a descoperit ca fulgii de ovaz sunt un aliment de doua ori mai satios decat cerealele integrale. In plus, cerealele pot reprezenta adevarate bombe calorice, daca au in continut ciocolata, alune si siropuri.  Daca doresti sa iei un mic dejun sanatos, ovazul reprezinta alegerea ideala, deoarece reduce senzatia de balonare si tine colesterolul sub control, datorita continutul ridicat de fibre.

7. Fructele


Fructele sunt foarte importante atat pentru alimentatia adultilor, cat si a copiilor. Continutul lor ridicat de vitamine, iti cresc imunitatea. Cele bogate in antioxidanti tin departe bolile de inima, pe cele de vedere si cancerul. Fructele pot reprezenta un desert ideal pentru toti. Momentul potrivit de consumare este micul dejun, pentru a avea energie toata ziua. Daca ai consumat un fruct, asteapta minim o jumatate de ora pana la consumarea mesei propriu-zise.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Plante care cresc imunitatea Trecerea bruscă de la caldură la frig iţi poate da imunitatea peste cap. Află cum să previi acest lucru, cu ajutorul plantelor!
De ce este bine să mâncăm căpșuni Căpșunile sunt cele mai antioxidante fructe și sunt recomandate mai ales pentru persoanele care au probleme cu circulația sângelui. Lista beneficiilor nu se oprește însă aici!
Ştiaţi că busuiocul vă scapă de stres? În articol veţi vedea că aceasta este doar una dintre multiplele afecţiuni tratate de busuioc.
Cum să eviţi uscarea manilor și a buzelor pe timp de iarnă Trecerea bruscă de la aerul cald din interior la frigul de afară afectează pielea, uscând-o rapid și cauzând astfel iritaţii și senzaţii de mâncărime. Îngrijeşte-ţi pielea corespunzător și astfel vei ...
Lista completă a E-urilor Vezi care sunt cele mai periculoase E-uri și în ce alimente le găsești pentru a te feri de ele! Ai grijă ce mănânci!
Alternative naturale la antibiotice În acest articol veți găsi 16 alternative naturale ale antibioticelor clasice.
Lămâia, ghimbirul și propolisul te scapă de răceală Atunci când simți că răceala nu se lasă doborâtă atât de ușor, apelează cu mare încredere la produsele oferite de natură. Ia medicamente doar cu recomandarea medicului specialist.
Horoscop săptămânal: 9-15 februarie 2015 Romantismul este la putere, mulți nativi alegând să facă marele pas. Află ce îți rezervă astrele în această săptămână!
Multiplele beneficii ale socului pentru sănătate Socul este un remediu extraordinar pe care natura ni-l oferă din abundenţă şi mai ales gratis! De ce să nu profităm din plin de beneficiile acestuia?
Ceaiuri răcoritoare ideale pentru zilele caniculare În ciuda faptului că trăiesc pe meleaguri extrem de călduroase, arabilor nu le lipsesc ceaiurile din rutina zilnică. Vezi de ce este bine să bei și tu ceai pe timp canicular!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *