Sanatate

Top 7 alimente pentru un abdomen plat

Abdomenul plat este visul oricarei persoane. Cheia obtinerii acestuia, o reprezinta o serie de alimente imbinate cu exercitii fizice.

Abdomenul plat este visul oricarei persoane. Cheia obtinerii acestuia, o reprezinta o serie de alimente imbinate cu exercitii fizice.

Expresia: esti ceea ce mananci este cat se poate de adevarata. Daca nu ai mostenit gene bune si o simpla prajitura te poate trada, in timp ce alte persoane nu au probleme de genul. In acest sens am realizat un top al alimentelor ce te ajuta sa ai un abdomen plat:

1. Leguminoasele


Fie ca este vorba de linte, fasole, naut sau mazare, leguminoasele au un rol important in alimentatia noastra. Prin continutul ridicat de fibre, acestea combat colesterolul rau. Totodata ele ajuta la obtinerea unui abdomen plat, prin continutul ridicat de proteine si vitamine, ce inhiba pofta de mancare si creaza senzatia de satietate.

2. Lamaia


Lamaia iti ajuta pielea sa capete un aspect sanatos. Contine foarte multa vitamina C si daca o combini cu miere, obtii cel mai bun remediu impotriva racelii. Lamaia este folosita si in diete, deoarece are functia de ardere rapida a grasimilor. Combin-o cu apa plata si serveste-o in locul bauturilor carbogazoase. Rezultatele se vor observa inca din primele saptamani.

3. Ceaiul verde


Ceaiul verde este un aliat bun, in lupta contra grasimii abdominale. Acesta contine uleiuri esentiale, proteine, calciu, vitamina C si aminoacizi. Aceste componente il transforma intr-un puternic antioxidant, ce stimuleaza procesul de ardere a grasimilor, protejeaza impotriva cancerului si actioneaza ca un diuretic bland.

4. Iaurtul


Poti opta la cel fara grasimi, deoarece si acesta este bogat in vitamina B si calciu. Bacteriile rele produc balonarea si iti fac abdomenul sa arate inestetic. Iaurtul te ajuta sa iti mentii abdomenul plat, deoarece inmulteste bacteriile bune si limiteaza aparitia celor rele. Il poti consuma si in combinatie cu fructe.

5. Ciocolata neagra


Chiar daca nu iti vine sa crezi ca ceva dulce te poate ajuta sa ai un abdomen plat, iata ca acest lucru este posibil! Cercetatorii au descoperit ca persoanele ce consuma regulat ciocolata amaruie au un indice ale greutatii corporale mai scazut. Pentru a obtine un efect maxim, consuma ciocolata cu un continut de peste 65% cacao. Deasemenea consumul de ciocolata neagra combinat cu inotul, cresc durata de viata.

6. Ovazul


S-a descoperit ca fulgii de ovaz sunt un aliment de doua ori mai satios decat cerealele integrale. In plus, cerealele pot reprezenta adevarate bombe calorice, daca au in continut ciocolata, alune si siropuri.  Daca doresti sa iei un mic dejun sanatos, ovazul reprezinta alegerea ideala, deoarece reduce senzatia de balonare si tine colesterolul sub control, datorita continutul ridicat de fibre.

7. Fructele


Fructele sunt foarte importante atat pentru alimentatia adultilor, cat si a copiilor. Continutul lor ridicat de vitamine, iti cresc imunitatea. Cele bogate in antioxidanti tin departe bolile de inima, pe cele de vedere si cancerul. Fructele pot reprezenta un desert ideal pentru toti. Momentul potrivit de consumare este micul dejun, pentru a avea energie toata ziua. Daca ai consumat un fruct, asteapta minim o jumatate de ora pana la consumarea mesei propriu-zise.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

10 gustări sănătoase care nu-ți afectează silueta Iată ce trebuie să mănânci la serviciu pentru a nu ceda tentației de a consuma ceva dulce! În plus, aceste gustări sănătoase țin la distanță stresul și oboseala.
Cele mai bune rețete de smoothie-uri detoxifiante După Sărbători, smoothie-urile sunt ca o gură proaspătă de aer. Încearcă și tu următoarele patru rețete!
Remedii naturiste care te scapă de durerile menstruale Durerile menstruale te fac să te gândești cu înfrigurare la perioada delicată a lunii? Scapă de ele cu ajutorul remediilor oferite de natură!
10 semne că ai lipsă de fier Poate nu ai făcut niciodată legătura între unghiile fragile şi lipsa de fier, însă află că este doar una dintre multiplele cauze ale acestei deficienţe.
De ce apar cârceii și cum scăpăm de ei în mod natural Află cum să scapi rapid de aceste crampe musculare care îți perturbă somnul sau care nu te lasă să înoți.
Beneficiile aloei vera – cum se foloseşte în tratarea diverselor afecţiuni Ulcerul duodenal, hepatita, diabetul şi depresia, acestea reprezintă doar câteva dintre afecţiunile tratate cu ajutorul aloei vera.
Cum te scapă caju de stres Datorită conținutului crescut de magneziu, caju devine o bună armă de combatere a stresului. Află cum trebuie să-l consumi pentru efecte maxime!
7 modalităţi de îmbunătăţire a funcţiei ficatului La baza unei bune funcţionari a ficatului stau detoxifierea si consumul de legume crucifere. Ce sunt însă aceste legume crucifere şi cum ne ajută ele ficatul?
Reţete de sucuri care îţi curăţă grăsimile de pe artere – rodia este ingredientul secret... Pe lângă acest beneficiu, rodia previne apariţia cancerului, a anemiei, a depresiei şi îţi protejează ficatul de acţiunea nocivă a toxinelor.
Sănătatea din farfurie – Ce sunt fibrele și cum ne mențin ele sănătoși? Pe lângă faptul că ne ajută să slăbim sănătos, fibrele țin și bolile grave la distanță. Află care sunt alimentele cu cel mai mare conținut de fibre.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *