Sanatate

Suc natural pentru îmbunătățirea digestiei

Nu stai prea bine la capitolul digestie? Următorul smoothie verde te va ajuta să-ți refaci flora intestinală și să te bucuri de un tranzit normal.

Nu stai prea bine la capitolul digestie? Următorul smoothie verde te va ajuta să-ți refaci flora intestinală și să te bucuri de un tranzit normal.

Cele mai indicate tipuri de sucuri pentru problemele digestive sunt cele verzi. În componența acestora trebuie să se regăsească în special varza, recunoscută pentru proprietățile sale de a ameliora ulcerele și alte afecțiuni ale stomacului.

De ce este atât de important să ne menținem un sistem digestiv cât mai sănătos?

Un sistem digestiv sănătos ajută la vindecarea graduală a altor simptome de care organismul nostru suferă. Nu vom putea să ne vindecăm complet de o afecțiune, dacă nu avem un sistem digestiv bine pus la punct, pentru a putea elimina toate rezidurile și toxinele din organism.

Iată cât de ușor se prepară un smoothie cu proprietăți de îmbunătățire a sistemului digestiv:

Ingrediente:

  • 4-5 frunze de varză (este de preferat să folosiți varza creață de Milano, însă în lipsa acesteia pot fi folosite și frunzele cât mai verzi de la varza albă);
  • 2-3 mere verzi;
  • 1 castravete;
  • 1/4 lămâie sau 1/2 lime;
  • 1 ceșcuță de apă plată;
  • 1 cm de ghimbir proaspăt ras.

Mod de preparare:

  1. Toate ingredientele se taie în bucăți mari, de la mere se îndepărtează sâmburii și se procesează cât mai bine în blender.
  2. La final se adaugă apa și se amestecă din nou.

Ce alte beneficii are acest tip de smoothie:

Pe lângă faptul că ne ajută în cazul problemelor digestive, consumul acestui tip de suc este indicat și în caz de:

  • obezitate – datorită funcției puternic detoxifiante, acest smoothie poate ajuta la scăderea în greutate;
  • menține sănătatea oaselor – conținutul crescut de Calciu conținut de varză, transformă acest suc într-un bun aliat de prevenire a apariție osteoporozei și a decalcifierii;
  • scorbutul – este ținut la distanță datorită cantității mari de vitamina C deținute de acest smoothie verde.

Dacă cele de mai sus te-au convins, consumă și tu cât mai des smoothie-uri verzi și vei observa o îmbunătățire substanțială a tranzitului intestinal.

Sursă articol: „Sănătatea prin alimentație” – Dr. George Pamplona-Roger & juicing-for-health.com & foto: pixabay.com

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.