Sanatate

Semne ce îţi arată că suferi de stres – Partea I

Stiai ca durerile menstruale si sangerarea gingiilor pot fi cauzate si de stres?

Stiai ca durerile menstruale si sangerarea gingiilor pot fi cauzate si de stres?

Deşi ai crede că stresul se indentifică uşor, află că persoanele ce suferă de stres cronic, datorat fie unui serviciu solicitant sau al unor probleme personale, prezintă nişte semne mult mai subtile. Dacă prezinţi oricare dintre semnele de mai jos, trebuie să iei o pauză în fiecare zi de la tot ce le agravează starea de stres: calculator, telefon şi televizor. Relaxarea trebuie să devină cel mai bun prieten al tău, aşa că tu alegi metoda de detaşare: plimbare, ascultatul muzicii preferate, pictatul, cititul unei cărţi, yoga etc.

1. Dureri de cap

O apariţie bruscă a senzaţiei de stres duce la apariţia migrenelor. Ca să scapi de aceste dureri neplăcute încearcă să te menţii cât mai calmă, în orice situaţie şi nu te mai îngrijora inutil. Persoanele stresate au obiceiul de a pune întotdeauna scenariile negative în faţa celor pozitive, ceea ce duce la apariţia stării de îngrijorare şi frică.
Încearcă să dormi mai mult, să mănânci sănătos şi bea cât mai multă apă. În acest fel vei reuşi să scapi de stres şi de durerile de cap.

2. Dureri menstruale

Un studiu de la Harvard, arată că femeile foarte stresate sunt de două ori mai predispuse la dureri menstruale puternice, în comparaţie cu cele mai puţin tensionate. Cercetătorii au observat că stresul produce dezechilibre hormonale ce duc la apariţia acestor crampe. O soluţie pentru această problemă este sportul, deoarece prin această practică se reduce activitatea sistemului nervos simpatic şi astfel îţi sunt reduse durerile şi stresul.

3. Dureri dentare

Dinţii unei persoane stresate sunt foarte sensibili şi se măcina uşor, ducând la apariţia durerii şi a inflamaţiei. Acest lucru se întâmplă de obicei în timpul nopţii. Apelează la dentistul tău în această privinţă pentru a-ţi recomanda un tratament de protecţie. 70 % din persoanele ce au folosit aceste tratamente au observat o îmbunătăţire.

4. Vise ciudate

Visele devin progresiv mai pozitive atunci dormi suficient de mult, şi astfel te trezeşti într-o dispoziţie mult mai bună comparativ cu cea pe care o aveai înainte să mergi la somn. Când eşti stresată, te trezeşti des, perturbând acest proces şi astfel permiţi repetarea unor imagini neplăcute toată noaptea.
Pentru a rezolva această problemă, dormi între 7 şi 8 ore şi evită consumul de alcool şi cofeină în apropierea orei de culcare.

5. Sângerarea gingiilor

Conform unei analize braziliene bazat pe 14 studii anterioare, persoanele stresate prezintă un risc mai crescut de apariţia a bolilor parodontale. Nivelul cronic crescut de cortizol, hormonul stresului, poate afecta sistemul imunitar și permite bacteriilor să invadeze gingiile, spun cercetători. Încearcă să te speli pe dinţi după fiecare masă, chiar şi atunci când eşti la serviciu. În acest fel eşti ferită de agravarea problemelor dentare, mai ales dacă ai probleme cu sângerarea gingiilor.

În articolul următor vei găsi următoarele 5 semne ale stresului cronic.

Continuare articol „Semne ce îţi arată că suferi de stres”

Sursa: www.prevention.com

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Cele mai bune ceaiuri contra febrei Tu știi ce tip de ceai te scapă de febră?
5 alimente sănătoase care te relaxează şi te scapă de stres Aceste alimente contribuie la menţinerea unei stări bune de dispoziţie şi sănătate şi ţin departe efectele dăunătoare ale stresului.
Cauzele principale ale senzaţiei permanente de foame Doar ce ai terminat de mâncat și simți că îți este din nou foame? Află aici care sunt principalele motive ale senzaţiei de foame.
Care este importanţa micului dejun Vrei să ai parte de o zi plină de reușite? Atunci nu sari peste micul dejun! Energia pe care ți-o dă cea mai importantă masă a zilei este secretul oricărei zi de succes!
Sănătatea din farfurie – Ce sunt fibrele și cum ne mențin ele sănătoși? Pe lângă faptul că ne ajută să slăbim sănătos, fibrele țin și bolile grave la distanță. Află care sunt alimentele cu cel mai mare conținut de fibre.
Suc natural pentru slăbire rapidă şi sănătoasă Acest suc revigorant arde rapid grăsimile şi de asemenea ajuta la reglarea nivelului de zahăr din sânge, ţinându-ne astfel senzaţia de foame sub control.
Smoothie din iaurt grecesc și fructe de pădure Slăbește rapid cu ajutorul acestui smoothie delicios și extrem de ușor de preparat!
Cum să slăbeşti sănătos după Sărbători Eşti o pofticioasă şi nu te-ai putut abţine să nu guşti câte puţin din toate pregătirile de Sărbători, şi acum observi cu înfrigurare că te-ai îngrăşat? Nu te impacienta! Urmează aceste simple sfaturi...
Detoxifierea ficatului și scăderea colesterolului cu ajutorul turmericului În acest articol veți găsi două rețete de sucuri pe bază de turmeric, ideale pentru afecțiunile hepatice și nu numai.
Cei 5 paşi ai autoexaminării sânului Este esenţial să cunoaşteţi aceşti cinci paşi, deoarece pot demasca posibila existenţă a cancerului de sân.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *