Sanatate

Micul dejun – 3 greşeli alimentare care te îngraşă

Evită aceste trei mari greşeli, consumă zilnic intre 8 şi 10 pahare cu apă, şi silueta ta îţi va mulţumi!

Evită aceste trei mari greşeli, consumă zilnic intre 8 şi 10 pahare cu apă, şi silueta ta îţi va mulţumi!

Micul dejun te ajută să slăbeşti aşa că este esenţial să nu sari peste el. Dacă te-ai hotărât să respecţi acest lucru, ai grijă totuşi la ceea ce mănânci – deoarece caloriile tot se depun, chiar dacă este înainte de amiază. Conform nutriţionistului din New York, Lisa Young, iată care sunt principalele greşeli pe care multe femei le fac:

Sucul de fructe în cantităţi mari

fruits and juice

Ştiai că sucul de fructe este mult mai bogat în calorii şi zahăr, decât fructul în sine? Cum este posibil acest lucru? Într-un pahar de suc intră mai multe fructe. Astfel, în timp ce un singur măr de mărime medie conţine aproximativ 100 de calorii, un pahar cu suc de mere conţine 114 calorii la 200 de ml.
În suc consumi practic un număr mai mare de fructe într-un timp foarte scurt, lucru pe care nu le-ai putea face cu fructele aflate în starea lor naturală. Acest lucru este valabil în cazul tuturor fructelor.

Crezi însă că acesta este singurul dezavantaj? Consumul de suc îţi poate afecta glicemia întrucât absorbţia zahărului nu mai este atenuată de fibrele pe care le conţine întregul fruct. Aşadar, indiferent că alegi să-l consumi la micul dejun sau în orice moment al zilei, ai grijă la cantitate.

Cerealele servite într-un castron mare

mancatul-de-cereale-prea-multe-ingrasa

Chiar dacă ai ales cereale cu puţine calorii, ai grijă la dimensiunea porţiei. Mulţi oameni au tendinţa să consume chiar şi de două ori mai multe cereale decât are nevoie corpul lor în realitate.

Iaurt cu fructe

iaurtul-cu-fructe-ingrasa

Da, iaurtul este o bună alegere, dar cel ce conţin fructe, pe lângă acestea vine la pachet cu un plus de zahăr, calorii şi E-uri, de care tu nu ai nevoie.
Atunci când ai poftă de un iaurt cu fructe, cumpără-ţi unul simplu cu puţine grăsimi, în care îţi poţi adăuga fructele dorite pentru un plus de dulceaţă şi savoare.

sursă: WomensHealthMag.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Cauzele principale ale senzaţiei permanente de foame Doar ce ai terminat de mâncat și simți că îți este din nou foame? Află aici care sunt principalele motive ale senzaţiei de foame.
Află de ce este bine să mănânci urzici Cu acțiuni puternic revigorante și tonice, urzica este una dintre cele mai benefice plante medicinale. Vezi ce trebuie să știi despre această superplantă!
Alimente ce duc ușor la apariția toxiinfecției alimentare Dr. Oz ne furnizează o listă cu principalele alimente ce pot duce la apariţiei unei toxiinfecţii alimentare, atunci când nu sunt depozitate corespunzător. Iată care sunt acestea:
Clătite dietetice cu ovăz, afine şi căpşuni – ideale pentru silueta ta Îţi plac foarte mult clătitele, însă le eviţi de teamă să nu te îngraşi? Încearcă şi tu următoarea reţetă!
3 reţete de băuturi răcoritoare ideale pentru zilele caniculare Aceste băuturi pe lângă faptul că sunt delicioase, te vor scăpa de senzația de disconfort cauzată de caniculă și te vor răcori.
Multiplele beneficii ale lavandei pentru sănătate Află cum te scapă rapid de stres, anxietate și depresie redându-ți calmul interior de care ai atâta nevoie.
Suc natural pentru slăbire rapidă şi sănătoasă Acest suc revigorant arde rapid grăsimile şi de asemenea ajuta la reglarea nivelului de zahăr din sânge, ţinându-ne astfel senzaţia de foame sub control.
8 exerciții ce te vor scăpa de grăsimea abdominală – videoclip Acest set de exerciții durează doar 10 minute, însă rezultatele obținute de pe urma lui sunt excelente!
Cum să ai parte de un somn liniştit Spune nu insomniei şi nopţilor agitate, cu ajutorul metodelor naturale.
Ridichea neagră, cel mai bun remediu natural pentru gripă și răceală Dacă faci parte din rândul persoanelor care răcesc des, folosește ridichea neagră pe post de remediu natural.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *