Sanatate

Micul dejun – 3 greşeli alimentare care te îngraşă

Evită aceste trei mari greşeli, consumă zilnic intre 8 şi 10 pahare cu apă, şi silueta ta îţi va mulţumi!

Evită aceste trei mari greşeli, consumă zilnic intre 8 şi 10 pahare cu apă, şi silueta ta îţi va mulţumi!

Micul dejun te ajută să slăbeşti aşa că este esenţial să nu sari peste el. Dacă te-ai hotărât să respecţi acest lucru, ai grijă totuşi la ceea ce mănânci – deoarece caloriile tot se depun, chiar dacă este înainte de amiază. Conform nutriţionistului din New York, Lisa Young, iată care sunt principalele greşeli pe care multe femei le fac:

Sucul de fructe în cantităţi mari

fruits and juice

Ştiai că sucul de fructe este mult mai bogat în calorii şi zahăr, decât fructul în sine? Cum este posibil acest lucru? Într-un pahar de suc intră mai multe fructe. Astfel, în timp ce un singur măr de mărime medie conţine aproximativ 100 de calorii, un pahar cu suc de mere conţine 114 calorii la 200 de ml.
În suc consumi practic un număr mai mare de fructe într-un timp foarte scurt, lucru pe care nu le-ai putea face cu fructele aflate în starea lor naturală. Acest lucru este valabil în cazul tuturor fructelor.

Crezi însă că acesta este singurul dezavantaj? Consumul de suc îţi poate afecta glicemia întrucât absorbţia zahărului nu mai este atenuată de fibrele pe care le conţine întregul fruct. Aşadar, indiferent că alegi să-l consumi la micul dejun sau în orice moment al zilei, ai grijă la cantitate.

Cerealele servite într-un castron mare

mancatul-de-cereale-prea-multe-ingrasa

Chiar dacă ai ales cereale cu puţine calorii, ai grijă la dimensiunea porţiei. Mulţi oameni au tendinţa să consume chiar şi de două ori mai multe cereale decât are nevoie corpul lor în realitate.

Iaurt cu fructe

iaurtul-cu-fructe-ingrasa

Da, iaurtul este o bună alegere, dar cel ce conţin fructe, pe lângă acestea vine la pachet cu un plus de zahăr, calorii şi E-uri, de care tu nu ai nevoie.
Atunci când ai poftă de un iaurt cu fructe, cumpără-ţi unul simplu cu puţine grăsimi, în care îţi poţi adăuga fructele dorite pentru un plus de dulceaţă şi savoare.

sursă: WomensHealthMag.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Semne ce îţi arată că suferi de stres – Partea II Aşa cum am promis în articolul precedent, vom continua cu următoarele 5 semne prin care se manifestă stresul:
Detoxifierea ficatului și scăderea colesterolului cu ajutorul turmericului În acest articol veți găsi două rețete de sucuri pe bază de turmeric, ideale pentru afecțiunile hepatice și nu numai.
Cum să prepari o salată cu adevărat sănătoasă Folosește următoarele ingrediente dacă vrei ca salata preparată de tine să fie cât mai sănătoasă și să nu te îngrașe!
Ai auzit de „Miracle Drink” – băutura miraculoasă care previne apariția și dezvolt... Această băutură este consumată de foarte mult timp de chinezi. Iată o rețetă simplă și ieftină a longevității lor!
De ce este bine să mâncăm cireșe Știai că cireșele ajută la pierderea în greutate și ne purifică sângele? Lista beneficiilor nu se oprește însă aici.
Află cum poţi scăpa de dureri cu ajutorul uleiurilor esenţiale Aflaţi care sunt aceste uleiuri, ce dureri combat şi cum se folosesc.
Cei 5 paşi ai autoexaminării sânului Este esenţial să cunoaşteţi aceşti cinci paşi, deoarece pot demasca posibila existenţă a cancerului de sân.
2 paşi esenţiali pentru o mai bună digestie "În general, omenirea odată cu îmbunătăţirea produselor culinare, mănâncă de două ori mai mult decât le cere natura" - Benjamin Franklin.
Ce tip de tocător de legume este mai ferit de bacterii, cel lemn sau cel de plastic? Ştiai că tocătorul de legume este un adevărat focar de apariţie a microbilor, dacă nu este dezinfectat corespunzător? Una din cele mai întâlnite bacterii de pe tocătoare este Salmonela. Tu ce fel de t...
10 utilizări nebănuite ale usturoiului În cele ce urmează voi enumera 10 utilizări mai mult sau mai puţin obişnuite ale usturoiului:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *