Sanatate

Lista alimentelor care topesc zaharurile din corp

Nivelul crescut al zahărului în sânge cauzează cea mai frecventă boală: diabetul. Ai grijă ca tot ce pui în farfurie să îţi bucure şi organismul, nu doar gustul.

Nivelul crescut al zahărului în sânge cauzează cea mai frecventă boală: diabetul. Ai grijă ca tot ce pui în farfurie să îţi bucure şi organismul, nu doar gustul.

Alimentele ce topesc zaharurile au o mare importanţă, deoarece acestea ne ţin glicemia sub control atunci când cedăm tentaţiei şi consumăm dulciuri, pâine proaspătă sau alte mâncăruri nesănătoase.

Corpul transformă tot ce mănânci în glucoză, deoarece are nevoie de energie. Contează ca acest lucru să se producă treptat şi nu dintr-odată. Din acest motiv, te simţi tot timpul lipsită de energie şi obosită, pentru că mâncărurile nesănătoase îţi furnizează brusc o cantitate mare de glucoză şi tot la fel de repede o şi epuizează.

Efectuează-ţi analizele şi dacă acestea îţi indica valori mari ale zaharurilor, trebuie să îţi introduci în dieta cât mai multe carbohidraţi complecşi:

  • orez brun
  • tărâţe
  • porumb

Aceştia în comparaţie cu cei simpli, sunt asimilaţi treptat de organism, prelungind şi senzaţia de săţietate.

Zahărul şi amidonul prezente în produsele de panificaţie se transformă foarte repede în glucoză, aşa că cel mai bine este să le eviţi pe viitor. Pe lista alimentelor benefice se află:

  • fructele
  • legumele
  • cerealele integrale
  • produsele cu un conţinut scăzut în grăsimi

Acestea în comparaţie cu primele se transformă treptat în glucoză.

Fibrele îţi curăţă sistemul digestiv şi îţi ţin sub control nivelul zahărului din sânge. Majoritatea legumelor conţin cantităţi mari de fibre, pe primul loc aflându-se cele cu frunze verzi: broccoli, sparanghel, fasolea păstăi. Nici fructele nu sunt de neglijat: merele, citricele şi avocado, fiind ideale.

Proteinele bune ce se găsesc în peşte nu afectează în niciun fel nivelul glucozei, aşa cum fac carbohidraţii.

Alte surse bune de topire a zaharurilor sunt:

  • oleaginoasele (nuci, caju, alune, migdale)
  • mazărea
  • seminţele
  • mazărea
  • curcanul
  • fasolea

Sursă: Rev. Sănătatea de azi.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Ceai și sirop de ceapă – remedii naturale pentru tuse și răceală Remedii naturale pe bază de ceapă sunt extrem de eficiente. Încearcă-le și tu!
Cum să prepari o salată cu adevărat sănătoasă Folosește următoarele ingrediente dacă vrei ca salata preparată de tine să fie cât mai sănătoasă și să nu te îngrașe!
Sfaturi pentru a avea ochi sanatosi Sfaturile referitoare la sănătatea ochilor sunt multiple. Cel mai mult contează dacă decidem să le respectăm sau nu.
Horoscop săptămânal: 02-08 februarie 2015 Berbecii sunt plini de energie, în timp ce Peștii au parte de multe realizări pe plan profesional. Află ce-ți rezervă astrele!
Remedii naturiste pentru durerile de spate Folosește remediile naturiste pe bază de ardei iute, usturoi, ghimbir, ulei de eucalipt, ulei de camfor și gheara diavolului pentru a scăpa de durerile de spate.
Plante care cresc imunitatea Trecerea bruscă de la caldură la frig iţi poate da imunitatea peste cap. Află cum să previi acest lucru, cu ajutorul plantelor!
Horoscop săptămânal 11-17 august 2014 Oare ce ne mai rezervă astrele în această săptămână?
6 alimente ce îţi curăţă ficatul de toxine Acest articol nu se adresează doar persoanelor care au probleme cu ficatul. Cu toţii trăim într-un mediu plin de toxine şi stres, aşa că îmbolnăvirea ficatului nostru este doar o chestiune de timp....
Alternative naturale la antibiotice În acest articol veți găsi 16 alternative naturale ale antibioticelor clasice.
Semne ce îţi arată că suferi de stres – Partea II Aşa cum am promis în articolul precedent, vom continua cu următoarele 5 semne prin care se manifestă stresul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *