Sanatate

Lista alimentelor care topesc zaharurile din corp

Nivelul crescut al zahărului în sânge cauzează cea mai frecventă boală: diabetul. Ai grijă ca tot ce pui în farfurie să îţi bucure şi organismul, nu doar gustul.

Nivelul crescut al zahărului în sânge cauzează cea mai frecventă boală: diabetul. Ai grijă ca tot ce pui în farfurie să îţi bucure şi organismul, nu doar gustul.

Alimentele ce topesc zaharurile au o mare importanţă, deoarece acestea ne ţin glicemia sub control atunci când cedăm tentaţiei şi consumăm dulciuri, pâine proaspătă sau alte mâncăruri nesănătoase.

Corpul transformă tot ce mănânci în glucoză, deoarece are nevoie de energie. Contează ca acest lucru să se producă treptat şi nu dintr-odată. Din acest motiv, te simţi tot timpul lipsită de energie şi obosită, pentru că mâncărurile nesănătoase îţi furnizează brusc o cantitate mare de glucoză şi tot la fel de repede o şi epuizează.

Efectuează-ţi analizele şi dacă acestea îţi indica valori mari ale zaharurilor, trebuie să îţi introduci în dieta cât mai multe carbohidraţi complecşi:

  • orez brun
  • tărâţe
  • porumb

Aceştia în comparaţie cu cei simpli, sunt asimilaţi treptat de organism, prelungind şi senzaţia de săţietate.

Zahărul şi amidonul prezente în produsele de panificaţie se transformă foarte repede în glucoză, aşa că cel mai bine este să le eviţi pe viitor. Pe lista alimentelor benefice se află:

  • fructele
  • legumele
  • cerealele integrale
  • produsele cu un conţinut scăzut în grăsimi

Acestea în comparaţie cu primele se transformă treptat în glucoză.

Fibrele îţi curăţă sistemul digestiv şi îţi ţin sub control nivelul zahărului din sânge. Majoritatea legumelor conţin cantităţi mari de fibre, pe primul loc aflându-se cele cu frunze verzi: broccoli, sparanghel, fasolea păstăi. Nici fructele nu sunt de neglijat: merele, citricele şi avocado, fiind ideale.

Proteinele bune ce se găsesc în peşte nu afectează în niciun fel nivelul glucozei, aşa cum fac carbohidraţii.

Alte surse bune de topire a zaharurilor sunt:

  • oleaginoasele (nuci, caju, alune, migdale)
  • mazărea
  • seminţele
  • mazărea
  • curcanul
  • fasolea

Sursă: Rev. Sănătatea de azi.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Cum îți dai seama dacă peștele este proaspăt Fie că este dezlegare la pește sau pur și simplu dorești să mănânci mai sănătos, trebuie să te asiguri că peștele pe care urmează să-l cumperi este proaspăt! Iată cum!
Metalele grele – metode complete de prevenire şi eliminare din organism Chiar şi tu poţi fi intoxicat/ă, deoarece metalele grele pătrund în organism prin alimentaţie, apă, aer sau vaccin. Află ce simptome dau şi cum să le elimini în mod natural.
Horoscop săptămânal 4-10 august 2014 Află tot ce îţi rezervă astrele!
Cum să prepari o salată cu adevărat sănătoasă Folosește următoarele ingrediente dacă vrei ca salata preparată de tine să fie cât mai sănătoasă și să nu te îngrașe!
Rodia – fructul ce îţi curăţă arterele şi previne anemia Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile oferite de rodie. În articol, vei găsi tot ce trebuie să ştii despre acest fruct minune.
De ce este bine să mâncăm struguri? Pe lângă faptul că ne revigorează inima și ne îmbunătățesc fluxul sangvin, strugurii mai au și alte beneficii fabuloase. Află care sunt acestea!
Ştiaţi că busuiocul vă scapă de stres? În articol veţi vedea că aceasta este doar una dintre multiplele afecţiuni tratate de busuioc.
Multiplele beneficii ale florilor de salcâm Vezi pentru ce afecțiuni sunt utile florile de salcâm și cum trebuie să le folosești pentru cele mai bune rezultate.
Afinele – aceste mici bobiţe sunt sănătate curată pentru organismul tău Le găsești din abundență în piețe și marketuri, așa că nu mai sta pe gânduri și consumă cât mai multe! Află care sunt multiplele beneficii ale afinelor, care înving cu mult antibioticele și chiar trat...
Beneficiile consumului de pepene roşu Pepenele roșu este un adevărat izvor de sănătate, cu multiple beneficii ce încep de la prevenirea cancerului până la menținerea pielii cât mai frumoase.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *