Sanatate

Lipsa micului dejun duce la îngrăşare?

Află tot ce trebuie să ştii despre importanţa micului dejun!

Află tot ce trebuie să ştii despre importanţa micului dejun!

Răspunsul la întrebarea din titlu este unul afirmativ. Dacă faci parte din rândul persoanelor care nu pot să mănânce dimineaţa, atunci ar fi bine să încerci să îţi schimbi acest obicei nesănătos. Poate vei spune că nu ai poftă de mâncare sau că eşti pe fugă, însă este imposibil ca din toată gama de alimente existente, să nu-ţi găseşti ceva pe plac.

Chiar dacă nu îţi este foame, include în micul dejun alimentele preferate, la început în cantităţi mai mici, şi vei vedea că pe parcurs te vei obişnui să consumi o cantitate normală. Ba mai mult, primul lucru pe care îl vei face atunci când te trezeşti, va fi să mănânci. Multe persoane aflate la dietă, aleg să sară peste o masă crezând, eronat, că acest lucru le ajută să slălbească. Cea mai mare greşeală este că de obicei aleg să sară peste cea mai importantă masă a zilei, şi anume: micul dejun.

Ceea ce trebuie să ştii, este că atunci când sari peste micul dejun nu ai suficientă energie pentru a-ţi desfăşura activităţile şi ai tendinţa de a mânca mai mult în timpul zilei, mai ales seara. Un studiu a demonstrat că este adevărata această teorie, şi că într-adevăr persoanele care sar peste micul dejun au tendinţa de a mânca excesiv şi nesănătos la celelalte mese şi astfel ajung să se îngraşe cu până la 13 kg pe an.

Dacă facem acest calcul pentru 5 ani, rezultatul ne va speria cu siguranţă! Pe lângă faptul că îţi pune în pericol silueta, săritul peste micul dejun va ajunge să îţi afecteze, în cele din urmă, şi sănătatea. În plus, persoanele care nu obişnuiesc să mănânce dimineaţa, înfrunte probleme de concentrare, sunt nervoase, irascibile şi în cele din urmă cad pradă obiceiurilor nesănătoase: consumă cafea pe stomacul gol, fumează, etc.

Aşadar, concluzia este una cât se poate de simplă: dacă vrei să fii o persoană cât mai sănătoasă şi ţii la silueta ta, nu sări niciodată peste micul dejun!

Sursa foto: www.iknowtoday.com

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Ce trebuie să mănânci ca să ai energie Lipsa de energie te sabotează şi nu te lasă să-ţi desfăşori activităţile? Iată care sunt alimentele care pun oboseala pe fugă!
Usturoiul încolţit – pericol sau beneficiu pentru sănătate? De fiecare dată cumperi prea mult usturoi şi începe să germineze înainte de a-l folosi pe tot?
14 remedii naturale pentru diverse afecțiuni Știai că sucul de pepene roșu te scapă de durerile de cap cauzate de caniculă?
Care este dieta recomandată pentru o inimă sănătoasă Cine spune că micile schimbări în bine nu pot aduce mari beneficii organismului nostru?
De ce este bine să mâncăm migdale Revigorează sistemul nervos , cardiovascular și reduc nivelul colesterolului, însă beneficiile migdalelor nu se opresc aici. Află tot ce trebuie să știi despre aceste super nuci!
Cum să previi depresia în mod natural Chiar dacă simți că nu mai ai forțe și stările de depresie te doboră, ridică-te și dă dovadă de curaj și ambiție, învingându-le!
Slăbire, slăbire şi iar slăbire! Dar de unde atâta slăbire? O femeie poate fi considerată frumoasă chiar dacă nu are trup de model! Eu spun NU dietelor restrictive, promovez sănătatea şi încurajez toate femeile (indiferent de greutate) să simtă bine în pielea ...
De ce este bine să mâncăm căpșuni Căpșunile sunt cele mai antioxidante fructe și sunt recomandate mai ales pentru persoanele care au probleme cu circulația sângelui. Lista beneficiilor nu se oprește însă aici!
Lista completă a E-urilor Vezi care sunt cele mai periculoase E-uri și în ce alimente le găsești pentru a te feri de ele! Ai grijă ce mănânci!
Top 7 alimente pentru un abdomen plat Abdomenul plat este visul oricarei persoane. Cheia obtinerii acestuia, o reprezinta o serie de alimente imbinate cu exercitii fizice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *