Sanatate

De ce este atât de periculos consumul de zahăr?

Vezi de ce nu este bine să consumi zahăr în cantități mari și care este doza zilnică permisă.

Vezi de ce nu este bine să consumi zahăr în cantități mari și care este doza zilnică permisă.

Făcând abstracţie de faptul că ne îngraşă, ne agită şi ne oferă energie doar pe o durată scurtă de timp, zahărul este cu adevărat cel mai periculos aliment. Consumul acestuia sporeşte riscul de apariţie a bolilor de inimă, conform unui studiu al Centrului de Control al Bolilor.

Autorii studiului, au analizat date referitoare la consumul de zahăr, pe o perioadă cuprinsă între 1988 şi 2010. De asemenea, ei au mai urmărit şi rata mortalităţii cauzate de bolile cardiovasculare şi au constat că acestea s-au aflat pe primul loc, atât în rândul femeilor cât şi al bărbaţilor. Cercetătorii au mai mai stabilit că la un consum de 2000 de calorii pe zi, nu avem voie să obţinem mai mult de 300 de calorii din mâncarurile procesate ce conțin zahăr adăugat.

Problema este ca zahărul adăugat se găseşte în alimente la care nici nu te gândeşti, deoarece nu sunt dulci: pâine, biscuiţi săraţi, salată, ketchup, iaurt. Astfel îţi va fi destul de greu să îţi dai seama cât zahăr consumi în realitate.
Cel mai bine este să apelezi la alimente cât mai sănătoase si neprocesate, atunci când ai poftă de ceva dulce sau sărat.

Acest studiu a fost foarte amplu, acoperind cât mai multe criterii: vârstă, sex, obiceiuri alimentare şi de fitness – şi astfel s-a ajuns la concluzia, că zahărul este la fel de nociv pentru toată lumea. Aşadar, chiar dacă mergi zilnic la sală, nu eşti ferit/ă de pericolele acestuia.

Acordă o mare importanţă alimentelor dulci, sau celor ce conţin zahăr adăugăt, citindu-le cu atenţie etichetele şi ţine cont de faptul că o femeie nu are voie să consume mai mult de 100 de calorii provenite din adaosurile de zahăr (echivalentul a 25 grame de zahăr adăugat),

Sursa : Women’s Health

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

5 alimente sănătoase care te relaxează şi te scapă de stres Aceste alimente contribuie la menţinerea unei stări bune de dispoziţie şi sănătate şi ţin departe efectele dăunătoare ale stresului.
Alimente ce duc ușor la apariția toxiinfecției alimentare Dr. Oz ne furnizează o listă cu principalele alimente ce pot duce la apariţiei unei toxiinfecţii alimentare, atunci când nu sunt depozitate corespunzător. Iată care sunt acestea:
Alternative naturale la antibiotice În acest articol veți găsi 16 alternative naturale ale antibioticelor clasice.
11 tipuri de ceaiuri renale indicate pentru litiaza renală sau pietre la rinichi Puterea vindecătoare a plantelor te scapă de pietrele de la rinichi. Apelează la ele ori de câte ori ai nevoie. Nu te costă nimic, pentru că natura ți le oferă gratis!
7 situaţii în care câştigi timp dar îţi afectezi sănătatea Eşti pe fugă? De cele mai multe ori sari peste nişte obiceiuri doar ca să fii gata la timp? Te gândeşti că nu e mare lucru, dar tu ştii cât de rău îţi faci?
Horoscop săptămânal 18-24 august 2014 Află ce-ți rezervă astrele în această săptămână. Unele zodii au parte de schimbări atât pe plan profesional, cât și personal. Află dacă faci parte din acestea!
6 beneficii ale consumului moderat de cafea Cafeaua...cine nu adoră această licoare magică? Odată servită, te vrăjeşte şi nu ai cum să o mai înlături din viaţa ta. Imaginează-ţi cât de monoton ar arăta lumea fără cafea!
Multiplele beneficii ale consumului de caise Suntem în plin sezon, așa că de ce să nu profităm din plin de numeroasele beneficii ale acestora? Află de ce este bine să consumi caise.
Reţete de sucuri care îţi curăţă grăsimile de pe artere – rodia este ingredientul secret... Pe lângă acest beneficiu, rodia previne apariţia cancerului, a anemiei, a depresiei şi îţi protejează ficatul de acţiunea nocivă a toxinelor.
7 modalităţi de îmbunătăţire a funcţiei ficatului La baza unei bune funcţionari a ficatului stau detoxifierea si consumul de legume crucifere. Ce sunt însă aceste legume crucifere şi cum ne ajută ele ficatul?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *