Sanatate

De ce este atât de periculos consumul de zahăr?

Vezi de ce nu este bine să consumi zahăr în cantități mari și care este doza zilnică permisă.

Vezi de ce nu este bine să consumi zahăr în cantități mari și care este doza zilnică permisă.

Făcând abstracţie de faptul că ne îngraşă, ne agită şi ne oferă energie doar pe o durată scurtă de timp, zahărul este cu adevărat cel mai periculos aliment. Consumul acestuia sporeşte riscul de apariţie a bolilor de inimă, conform unui studiu al Centrului de Control al Bolilor.

Autorii studiului, au analizat date referitoare la consumul de zahăr, pe o perioadă cuprinsă între 1988 şi 2010. De asemenea, ei au mai urmărit şi rata mortalităţii cauzate de bolile cardiovasculare şi au constat că acestea s-au aflat pe primul loc, atât în rândul femeilor cât şi al bărbaţilor. Cercetătorii au mai mai stabilit că la un consum de 2000 de calorii pe zi, nu avem voie să obţinem mai mult de 300 de calorii din mâncarurile procesate ce conțin zahăr adăugat.

Problema este ca zahărul adăugat se găseşte în alimente la care nici nu te gândeşti, deoarece nu sunt dulci: pâine, biscuiţi săraţi, salată, ketchup, iaurt. Astfel îţi va fi destul de greu să îţi dai seama cât zahăr consumi în realitate.
Cel mai bine este să apelezi la alimente cât mai sănătoase si neprocesate, atunci când ai poftă de ceva dulce sau sărat.

Acest studiu a fost foarte amplu, acoperind cât mai multe criterii: vârstă, sex, obiceiuri alimentare şi de fitness – şi astfel s-a ajuns la concluzia, că zahărul este la fel de nociv pentru toată lumea. Aşadar, chiar dacă mergi zilnic la sală, nu eşti ferit/ă de pericolele acestuia.

Acordă o mare importanţă alimentelor dulci, sau celor ce conţin zahăr adăugăt, citindu-le cu atenţie etichetele şi ţine cont de faptul că o femeie nu are voie să consume mai mult de 100 de calorii provenite din adaosurile de zahăr (echivalentul a 25 grame de zahăr adăugat),

Sursa : Women’s Health

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Lista alimentelor care topesc zaharurile din corp Nivelul crescut al zahărului în sânge cauzează cea mai frecventă boală: diabetul. Ai grijă ca tot ce pui în farfurie să îţi bucure şi organismul, nu doar gustul.
Tratamente simple pe care le poţi realiza acasă Cu ajutorul unor produse aflate la îndemna oricui, poţi să scapi de: mâncărimea cauzată de înţepăturile de ţânţari, iritaţii, acnee, arsuri minore, senzaţia de greaţă, răceală sau toxiinfecţie aliment...
De ce este bine să mănânci semințe de floarea-soarelui Modestele semințe de floarea-soarelui combat cu succes arterioscleroza, însă lista beneficiilor acestora continuă. Află la ce mai sunt bune!
Multiplele beneficii ale păpădiei pentru o sănătate de fier Aflaţi ce afecţiuni, în afară de cele hepatice, tratăm cu ajutorul păpădiei şi cum trebuie să o consumăm pentru efecte maxime.
3 reţete de băuturi răcoritoare ideale pentru zilele caniculare Aceste băuturi pe lângă faptul că sunt delicioase, te vor scăpa de senzația de disconfort cauzată de caniculă și te vor răcori.
Cum să mănânci sănătos şi săţios de post Cine spune că trebuie să te înfometezi în perioada postului? Poţi mânca sănătos şi pe săturate, aşa că încearcă următoarele reţete, care sunt pur şi simplu delicioase!
Cum se distinge mierea naturală de cea artificială? Peste tot auzi vorbindu-se despre beneficiile mierii pentru sănătate, însă cum verificăm dacă aceasta este cu adevărat naturală şi nu un produs falsificat, ce ne poate face mai mult rău decât bine?...
Cum să îţi menţii inima cât mai sănătoasă Alimentaţia şi stilul de viaţă sunt de o importanţă vitală în menţinerea sănătăţii inimii.
Deodorantul tău este toxic? Află care sunt cele mai toxice cinci ingrediente, pe care nu doreşti să le întâlneşti în deodorantul tău!
Ridichea neagră, cel mai bun remediu natural pentru gripă și răceală Dacă faci parte din rândul persoanelor care răcesc des, folosește ridichea neagră pe post de remediu natural.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *