Sanatate

De ce este atât de periculos consumul de zahăr?

Vezi de ce nu este bine să consumi zahăr în cantități mari și care este doza zilnică permisă.

Vezi de ce nu este bine să consumi zahăr în cantități mari și care este doza zilnică permisă.

Făcând abstracţie de faptul că ne îngraşă, ne agită şi ne oferă energie doar pe o durată scurtă de timp, zahărul este cu adevărat cel mai periculos aliment. Consumul acestuia sporeşte riscul de apariţie a bolilor de inimă, conform unui studiu al Centrului de Control al Bolilor.

Autorii studiului, au analizat date referitoare la consumul de zahăr, pe o perioadă cuprinsă între 1988 şi 2010. De asemenea, ei au mai urmărit şi rata mortalităţii cauzate de bolile cardiovasculare şi au constat că acestea s-au aflat pe primul loc, atât în rândul femeilor cât şi al bărbaţilor. Cercetătorii au mai mai stabilit că la un consum de 2000 de calorii pe zi, nu avem voie să obţinem mai mult de 300 de calorii din mâncarurile procesate ce conțin zahăr adăugat.

Problema este ca zahărul adăugat se găseşte în alimente la care nici nu te gândeşti, deoarece nu sunt dulci: pâine, biscuiţi săraţi, salată, ketchup, iaurt. Astfel îţi va fi destul de greu să îţi dai seama cât zahăr consumi în realitate.
Cel mai bine este să apelezi la alimente cât mai sănătoase si neprocesate, atunci când ai poftă de ceva dulce sau sărat.

Acest studiu a fost foarte amplu, acoperind cât mai multe criterii: vârstă, sex, obiceiuri alimentare şi de fitness – şi astfel s-a ajuns la concluzia, că zahărul este la fel de nociv pentru toată lumea. Aşadar, chiar dacă mergi zilnic la sală, nu eşti ferit/ă de pericolele acestuia.

Acordă o mare importanţă alimentelor dulci, sau celor ce conţin zahăr adăugăt, citindu-le cu atenţie etichetele şi ţine cont de faptul că o femeie nu are voie să consume mai mult de 100 de calorii provenite din adaosurile de zahăr (echivalentul a 25 grame de zahăr adăugat),

Sursa : Women’s Health

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Multiplele beneficii ale lavandei pentru sănătate Află cum te scapă rapid de stres, anxietate și depresie redându-ți calmul interior de care ai atâta nevoie.
Cum îți dai seama dacă peștele este proaspăt Fie că este dezlegare la pește sau pur și simplu dorești să mănânci mai sănătos, trebuie să te asiguri că peștele pe care urmează să-l cumperi este proaspăt! Iată cum!
8 exerciții ce te vor scăpa de grăsimea abdominală – videoclip Acest set de exerciții durează doar 10 minute, însă rezultatele obținute de pe urma lui sunt excelente!
2 paşi esenţiali pentru o mai bună digestie "În general, omenirea odată cu îmbunătăţirea produselor culinare, mănâncă de două ori mai mult decât le cere natura" - Benjamin Franklin.
Beneficiile vitaminei C pentru organism Este cea mai populară dintre vitamine, însă îşi merită acest renume datorită numeroaselor beneficii pe care le oferă organismului.
Multiplele beneficii ale socului pentru sănătate Socul este un remediu extraordinar pe care natura ni-l oferă din abundenţă şi mai ales gratis! De ce să nu profităm din plin de beneficiile acestuia?
Campania „Spune NU dietelor drastice” te invită să ne povesteşti experiența ta Povestea ta poate ajuta pe cineva! Alătură-te nouă și spune Nu dietelor drastice!
Ai auzit de „Miracle Drink” – băutura miraculoasă care previne apariția și dezvolt... Această băutură este consumată de foarte mult timp de chinezi. Iată o rețetă simplă și ieftină a longevității lor!
Cele mai bune rețete de smoothie-uri detoxifiante După Sărbători, smoothie-urile sunt ca o gură proaspătă de aer. Încearcă și tu următoarele patru rețete!
Horoscop săptămânal 11-17 august 2014 Oare ce ne mai rezervă astrele în această săptămână?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *