Sanatate

Cum să slăbeşti sănătos după Sărbători

Eşti o pofticioasă şi nu te-ai putut abţine să nu guşti câte puţin din toate pregătirile de Sărbători, şi acum observi cu înfrigurare că te-ai îngrăşat? Nu te impacienta! Urmează aceste simple sfaturi pentru a obţine cele mai bune rezultate.

Eşti o pofticioasă şi nu te-ai putut abţine să nu guşti câte puţin din toate pregătirile de Sărbători, şi acum observi cu înfrigurare că te-ai îngrăşat? Nu te impacienta! Urmează aceste simple sfaturi pentru a obţine cele mai bune rezultate.

Spune nu dietelor drastice şi scurte

Ştiu că te simţi presată de timp şi doreşti să pierzi cât mai multe kilograme în timp record, însă ai grijă să nu cazi în capcana dietelor drastice. Acestea au întotdeauna un efect de tip yoyo, aşa că mai bine alege să consumi mâncăruri sănătoase dar şi gustoase: legume, pui, curcan, lactate degresate şi chiar câte un cubuleţ de ciocolată amăruie ( cu un conţinut de minim 50 % cacao).
Mâncărurile din dietele drastice nu îţi provoacă nici un fel de senzaţie de saţietate şi te fac astfel să te simţi rău, provocându-ţi repulsie, aşa că renunţă la ele!
Dacă eşti foarte pofticioasa şi simţi nevoia de a consuma ceva dulce (mai ales în perioada menstruaţiei), oferă-ţi acest răsfăţ în cantităţi foarte mici. Este mai bine să procedezi în acest fel, decât să te abţii şi apoi să cedezi.

Acordă importanţă retenţiei de apă şi balonării

Senzaţia de balonare apare în general după consumul de alimente grele şi grase. Retenţia de apa îţi fac trupul să arate pufos. Cele mai bune metode ce te vor ajuta să scapi de acestea sunt:

– consumul de apă. Sună ciudat, însă prin consumul a minim 2 litri de lichide pe zi, se elimină toată toxinele din organism;
– consumaţi cât mai puţină sare. Aceasta consumată zilnic în cantiati mari duce la retenţia apei în organism;
– exerciţiile zilnice – te ajuta să ameliorezi umflarea picioarelor, un rezultat foarte des întâlnit în cazul retenţiei de apă;
– bea cât mai multe ceaiuri naturale de păpădie şi mătase de porumb. Aceste două tipuri de ceaiuri sunt cele mai bune diuretice naturale, ce îţi vor ajuta rinichii să elimine cât mai multă apă.

Nu mânca „pe săturate”

Nu te ridica niciodată de la masă cu stomacul plin. Senzaţia de saţietate apare la 20 de minute după ce ai început să mănânci aşa că nu are nici un sens să îţi umpli stomacul.

Redu consumul de făinoase

În perioada sărbătorilor tinzi să consumi foarte multe produse ce conţin faina. Renunţă la pâine, pizza, paste, biscuiţi, covrigi şi încearcă să nu combini carnea cu produsele fainoase.

Consumă cât mai multe portocale

Portocalele sunt cele mai bune prietene ale dietelor datorită conţinutului lor sporit de fibre şi zaharuri naturale, ce nu se transformă în depozite de grăsimi ci chiar îţi dau energie.
Dacă vrei să arăţi uimitor, apelează cu încredere la ele!

Consumă murături

Cele mai bune sunt cele preparate în casă, fara adaos de zahar. Murăturile au un conţinut foarte scăzut de calorii şi conţin probiotice, bacterii ce te ajută să îţi reglezi tranzitul intestinal.

Mesteca de minim 30 de ori

Mâncatul lent produce adevărate minuni deoarece îţi mentine o digestie sănătoasă, tot bolul fiind mestecat corect. Mesteca de minim 30 de ori fiecare înghiţitură şi vei observa că în acest fel mănânci şi mai puţin.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

11 tipuri de ceaiuri renale indicate pentru litiaza renală sau pietre la rinichi Puterea vindecătoare a plantelor te scapă de pietrele de la rinichi. Apelează la ele ori de câte ori ai nevoie. Nu te costă nimic, pentru că natura ți le oferă gratis!
De ce este bine să mănânci semințe de floarea-soarelui Modestele semințe de floarea-soarelui combat cu succes arterioscleroza, însă lista beneficiilor acestora continuă. Află la ce mai sunt bune!
Alimente ce combat nervozitatea Pentru a-şi îndeplini funcţiile creierul are nevoie de două substanţe: glucoza şi oxigen. Funcţiile superioare: gândirea, memoria şi autocontrolul, necesită însă mulţi alţi nutrienţi.
Ceaiuri răcoritoare ideale pentru zilele caniculare În ciuda faptului că trăiesc pe meleaguri extrem de călduroase, arabilor nu le lipsesc ceaiurile din rutina zilnică. Vezi de ce este bine să bei și tu ceai pe timp canicular!
De ce este bine să mâncăm căpșuni Căpșunile sunt cele mai antioxidante fructe și sunt recomandate mai ales pentru persoanele care au probleme cu circulația sângelui. Lista beneficiilor nu se oprește însă aici!
Cum te scapă caju de stres Datorită conținutului crescut de magneziu, caju devine o bună armă de combatere a stresului. Află cum trebuie să-l consumi pentru efecte maxime!
Metode eficiente de tratare a arsurilor solare Așa cum știm cu toții prevenirea este cea mai bună metodă, însă dacă din prea multă dorința de a căpăta un bronz rapid, ai uitat de loțiunea de protecție și de orarul indicat de expunere la soare, fol...
De ce este atât de periculos consumul de zahăr? Vezi de ce nu este bine să consumi zahăr în cantități mari și care este doza zilnică permisă.
7 modalităţi de îmbunătăţire a funcţiei ficatului La baza unei bune funcţionari a ficatului stau detoxifierea si consumul de legume crucifere. Ce sunt însă aceste legume crucifere şi cum ne ajută ele ficatul?
Beneficiile consumului de pepene roşu Pepenele roșu este un adevărat izvor de sănătate, cu multiple beneficii ce încep de la prevenirea cancerului până la menținerea pielii cât mai frumoase.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *