Sanatate

Cum să ai parte de un somn liniştit

Spune nu insomniei şi nopţilor agitate, cu ajutorul metodelor naturale.

Spune nu insomniei şi nopţilor agitate, cu ajutorul metodelor naturale.

Somnul are o mare importanţă în viaţa noastră, deoarece prin acesta ne deconectăm de la realitate şi ne dăm practic un restart pentru a începe o nouă zi. Prin somn reuşim să procesăm tot ce trăim în timpul zilei şi prin vise, cu ajutorul puterii subconştientului reuşim să trecem sau să rezolvăm anumite probleme ce ţin de mental.

Stresul creşte în fiecare zi şi ne este din ce în ce mai greu să avem un somn liniştit şi odihnitor. De multe ori ne trezim foarte obosiţi şi fără vlagă dimineaţa, ca şi cum nu am fi dormit deloc. O problemă ce nu ne permite să ne odihnim aşa cum trebuie, o reprezintă carenţa din alimentaţie.

De ce ne este greu să adormim?

Cauza o reprezintă lipsa de magneziu ce stă şi la baza apariţiei depresiilor şi a tulburărilor mentale. Soluţia o reprezintă consumul legumelor de culoare verde, de nuci, de anumite tipuri de peşte, seminţe de dovleac şi susan.

fruit-vegetables_2601

De ce ne trezim în timpul nopţii?

Deficienţa de potasiu reprezintă motivul. Cea mai bună sursă de potasiu o găsiţi direct în alimente şi nu neapărat în pastile.

Bananele (conţin 10 % din cantitatea zilnică recomandată), fasolea, cartofii copţi şi avocado reprezintă de asemenea alte surse excelente de potasiu.

yellow-bananas-wallpapers-desktop

De ce ne simţim foarte obosiţi în timpul zilei?

Dimineaţa când ne trezim, suntem conştienţi de faptul că am dormit destul de bine, însă tot ne simţim foarte obosiţi. Aceasta oboseală persistă şi în timpul zilei şi sunt asociate cu o stare permanentă de somnolenţă. Cauza o reprezintă lipsa vitaminei D.

Cea mai importantă sursă de vitamina D o reprezintă expunerea la soare. Sursele alimentare de vitamina D sunt: somonul, tonul, peştele spadă.

salmon2_edited-1

În concluzie, dacă aveţi probleme cu somnul consumaţi cât mai multe alimente ce conţin potasiu, magneziu şi vitamina D.

sursa art. Descopera.ro

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Alimente ce duc ușor la apariția toxiinfecției alimentare Dr. Oz ne furnizează o listă cu principalele alimente ce pot duce la apariţiei unei toxiinfecţii alimentare, atunci când nu sunt depozitate corespunzător. Iată care sunt acestea:
10 semne că ai lipsă de fier Poate nu ai făcut niciodată legătura între unghiile fragile şi lipsa de fier, însă află că este doar una dintre multiplele cauze ale acestei deficienţe.
5 deficienţe de minerale şi vitamine Cum le identificăm şi cum le tratăm?
8 exerciții ce te vor scăpa de grăsimea abdominală – videoclip Acest set de exerciții durează doar 10 minute, însă rezultatele obținute de pe urma lui sunt excelente!
Ce să mănânci pentru a scăpa de acnee Află care este lista alimentelor indicate și interzise în caz de acnee!
Cum te scapă caju de stres Datorită conținutului crescut de magneziu, caju devine o bună armă de combatere a stresului. Află cum trebuie să-l consumi pentru efecte maxime!
Top 7 alimente pentru un abdomen plat Abdomenul plat este visul oricarei persoane. Cheia obtinerii acestuia, o reprezinta o serie de alimente imbinate cu exercitii fizice.
De ce este bine să mănânci leurdă Leurda este fără îndoială una dintre cele mai benefice plante ale primăverii, datorită conținutului ridicat de vitamine și minerale. Consum-o și tu pentru a avea o sănătate de fier!
Alternative naturale la antibiotice În acest articol veți găsi 16 alternative naturale ale antibioticelor clasice.
Cum să îţi întăreşti rapid sistemul imunitar Metodele naturiste reprezintă una din cele mai bune metode de creştere a imunităţii. Nu vă lăsaţi înşelaţi de produsele frumos colorate din comerţ, ce se vor a avea functia de crestere a imunitatii!...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *