Sanatate

Cum să ai parte de un somn liniştit

Spune nu insomniei şi nopţilor agitate, cu ajutorul metodelor naturale.

Spune nu insomniei şi nopţilor agitate, cu ajutorul metodelor naturale.

Somnul are o mare importanţă în viaţa noastră, deoarece prin acesta ne deconectăm de la realitate şi ne dăm practic un restart pentru a începe o nouă zi. Prin somn reuşim să procesăm tot ce trăim în timpul zilei şi prin vise, cu ajutorul puterii subconştientului reuşim să trecem sau să rezolvăm anumite probleme ce ţin de mental.

Stresul creşte în fiecare zi şi ne este din ce în ce mai greu să avem un somn liniştit şi odihnitor. De multe ori ne trezim foarte obosiţi şi fără vlagă dimineaţa, ca şi cum nu am fi dormit deloc. O problemă ce nu ne permite să ne odihnim aşa cum trebuie, o reprezintă carenţa din alimentaţie.

De ce ne este greu să adormim?

Cauza o reprezintă lipsa de magneziu ce stă şi la baza apariţiei depresiilor şi a tulburărilor mentale. Soluţia o reprezintă consumul legumelor de culoare verde, de nuci, de anumite tipuri de peşte, seminţe de dovleac şi susan.

fruit-vegetables_2601

De ce ne trezim în timpul nopţii?

Deficienţa de potasiu reprezintă motivul. Cea mai bună sursă de potasiu o găsiţi direct în alimente şi nu neapărat în pastile.

Bananele (conţin 10 % din cantitatea zilnică recomandată), fasolea, cartofii copţi şi avocado reprezintă de asemenea alte surse excelente de potasiu.

yellow-bananas-wallpapers-desktop

De ce ne simţim foarte obosiţi în timpul zilei?

Dimineaţa când ne trezim, suntem conştienţi de faptul că am dormit destul de bine, însă tot ne simţim foarte obosiţi. Aceasta oboseală persistă şi în timpul zilei şi sunt asociate cu o stare permanentă de somnolenţă. Cauza o reprezintă lipsa vitaminei D.

Cea mai importantă sursă de vitamina D o reprezintă expunerea la soare. Sursele alimentare de vitamina D sunt: somonul, tonul, peştele spadă.

salmon2_edited-1

În concluzie, dacă aveţi probleme cu somnul consumaţi cât mai multe alimente ce conţin potasiu, magneziu şi vitamina D.

sursa art. Descopera.ro

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

De ce este atât de periculos consumul de zahăr? Vezi de ce nu este bine să consumi zahăr în cantități mari și care este doza zilnică permisă.
De ce este bine să mâncăm struguri? Pe lângă faptul că ne revigorează inima și ne îmbunătățesc fluxul sangvin, strugurii mai au și alte beneficii fabuloase. Află care sunt acestea!
Află ce plante vindecă abcesele dentare Cu toții am suferit la un moment dat din pricina unui abces dentar, așa că această informație îți va fi de mare folos pe viitor.
Horoscop săptămânal 8-14 septembrie 2014 Să vedem ce schimbari aduce Luna Plină din Peşti. Sa fie unele bune sau rele?
Prunele – beneficii miraculoase asupra sănătății noastre Ne mențin cât mai tineri, ne ajută să slăbim și ne mențin ficatul cât mai sănătos, însă lista beneficilor prunelor nu se oprește aici.
Multiplele beneficii ale păpădiei pentru o sănătate de fier Aflaţi ce afecţiuni, în afară de cele hepatice, tratăm cu ajutorul păpădiei şi cum trebuie să o consumăm pentru efecte maxime.
Cum să prepari un must natural și delicios la blender De ce să bem must doar la culesul viilor, când putem să îl preparăm în orice zi și la blender? În acest fel putem beneficia mai mult timp de proprietățile multiple ale acestui suc delicios!
Hiperactivitatea si agresivitatea la copii: Afla aici cum sa scapi de ele! Hiperactivitatea infantilă reprezintă o problemă tot mai des întâlnită în ţările dezvoltate. Din păcate menţinerea ei sub control duce la apariţia unor probleme grave de comportament în rândul tinerii...
Tratamente cu uleiuri esenţiale pentru picioare şi glezne umflate Cine nu urăşte ca după o zi de muncă să primească drept "recompensă" nişte picioarele şi gleznele umflate? Din fericire uleiurile esenţiale ne sar în ajutor, aşa că încercaţi-le şi rezultatele vă vor ...
Ştiaţi că busuiocul vă scapă de stres? În articol veţi vedea că aceasta este doar una dintre multiplele afecţiuni tratate de busuioc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *