Sanatate

Care este importanţa micului dejun

Vrei să ai parte de o zi plină de reușite? Atunci nu sari peste micul dejun! Energia pe care ți-o dă cea mai importantă masă a zilei este secretul oricărei zi de succes!

Vrei să ai parte de o zi plină de reușite? Atunci nu sari peste micul dejun! Energia pe care ți-o dă cea mai importantă masă a zilei este secretul oricărei zi de succes!

Iată cât de important este micul dejun:

1. Atunci când sari peste micul dejun, metabolismul tău nu mai funcţionează la capacitate maximă şi astfel îţi scade şi nivelul de energie. Vei observa că atunci când sari peste micul dejun, îţi va fi foame toată ziua şi vei tinde să mănânci la prânz mai mult, pentru a suplini lipsa micului dejun.

2. Lipsa unui mic dejun duce la apariţia nervozităţii. Acest lucru se produce datorită scăderii glicemiei, ce se manifestă în general pe la jumătatea dimineţii şi duce la apariţia iritabilităţii şi a nervozităţii. Pentru a preveni apariţia nervozităţii include în micul dejun: germeni de grâu, ovăz, seminţe de floarea soarelui şi nuci.
3. Micul dejun îţi trezeşte metabolismul şi astfel vei arde toate acele grăsimi care s-ar fi depus.

4. Copiii care nu îşi încep ziua cu un mic dejun sănătos, cu alimente specifice vârstei lor, suferă de nervozitate, iritabilitate, oboseala şi chiar au un comportament agresiv. Un mic dejun sănătos în schimb, îl va ajuta pe copilul tău să se descurce mai bine la teste şi îl va face să fie mult mai atent. Pentru rezultate maxime include în micul dejun: germeni de grâu, cereale integrale şi vitamina B1. Vitamina B1 se găseşte din abundenţă în: grâu, cereale, peste, gălbenuşul de ou, pastele făinoase.

5. Poţi include la micul dejun acele alimente pe care doreşti să le eviţi la prânz sau mai ales seara. Astfel te poţi răsfăţa chiar de la prima oră fără să te stresezi că te vei îngrăşa, deoarece toate aceste calorii le vei arde în timpul zilei. Încearcă totuşi să eviţi variantele nesănătoase şi optează pentru o gustare care deşi are mai multe calorii, nu este plină de aditivi.

6. Noi studii au asociat lipsa unui mic dejun cu apariţia bolilor de inimă şi a diabetului. Astfel s-a observat că persoanele ce nu luau micul dejun aveau un nivelul crescut al colesterolului şi al glicemiei.
Asadar, pentru a avea un stil de viata echilibrat si sanatos, consuma in fiecare dimineata un mic dejun sanatos!

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Remedii naturale pentru respirația urât mirositoare Respirația urât mirositoare sau halena este o problemă care ne dă bătăi de cap și ne face să ne fie rușine să mai vorbim. Remediile naturale îi vin însă de hac! Iată care sunt acestea!
10 gustări sănătoase care nu-ți afectează silueta Iată ce trebuie să mănânci la serviciu pentru a nu ceda tentației de a consuma ceva dulce! În plus, aceste gustări sănătoase țin la distanță stresul și oboseala.
Alimente ce combat nervozitatea Pentru a-şi îndeplini funcţiile creierul are nevoie de două substanţe: glucoza şi oxigen. Funcţiile superioare: gândirea, memoria şi autocontrolul, necesită însă mulţi alţi nutrienţi.
Slăbire, slăbire şi iar slăbire! Dar de unde atâta slăbire? O femeie poate fi considerată frumoasă chiar dacă nu are trup de model! Eu spun NU dietelor restrictive, promovez sănătatea şi încurajez toate femeile (indiferent de greutate) să simtă bine în pielea ...
Smoothie din iaurt grecesc și fructe de pădure Slăbește rapid cu ajutorul acestui smoothie delicios și extrem de ușor de preparat!
Află aici la ce se referă de fapt mâncatul sănătos Peste tot auzi vorbindu-se despre cât de benefic este mâncatul sănătos, însă tu ştii la ce se referă de fapt acest regim alimentar?
Cum să scapi de colesterolul mărit Ai probleme cu nivelul colesterolului? Nu te impacienta şi află ce metode de abordare trebuie să urmezi.
Clătite dietetice cu ovăz, afine şi căpşuni – ideale pentru silueta ta Îţi plac foarte mult clătitele, însă le eviţi de teamă să nu te îngraşi? Încearcă şi tu următoarea reţetă!
Cum să ai parte de un somn liniştit Spune nu insomniei şi nopţilor agitate, cu ajutorul metodelor naturale.
De ce apar cârceii și cum scăpăm de ei în mod natural Află cum să scapi rapid de aceste crampe musculare care îți perturbă somnul sau care nu te lasă să înoți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *