Sanatate

Care este importanţa micului dejun

Vrei să ai parte de o zi plină de reușite? Atunci nu sari peste micul dejun! Energia pe care ți-o dă cea mai importantă masă a zilei este secretul oricărei zi de succes!

Vrei să ai parte de o zi plină de reușite? Atunci nu sari peste micul dejun! Energia pe care ți-o dă cea mai importantă masă a zilei este secretul oricărei zi de succes!

Iată cât de important este micul dejun:

1. Atunci când sari peste micul dejun, metabolismul tău nu mai funcţionează la capacitate maximă şi astfel îţi scade şi nivelul de energie. Vei observa că atunci când sari peste micul dejun, îţi va fi foame toată ziua şi vei tinde să mănânci la prânz mai mult, pentru a suplini lipsa micului dejun.

2. Lipsa unui mic dejun duce la apariţia nervozităţii. Acest lucru se produce datorită scăderii glicemiei, ce se manifestă în general pe la jumătatea dimineţii şi duce la apariţia iritabilităţii şi a nervozităţii. Pentru a preveni apariţia nervozităţii include în micul dejun: germeni de grâu, ovăz, seminţe de floarea soarelui şi nuci.
3. Micul dejun îţi trezeşte metabolismul şi astfel vei arde toate acele grăsimi care s-ar fi depus.

4. Copiii care nu îşi încep ziua cu un mic dejun sănătos, cu alimente specifice vârstei lor, suferă de nervozitate, iritabilitate, oboseala şi chiar au un comportament agresiv. Un mic dejun sănătos în schimb, îl va ajuta pe copilul tău să se descurce mai bine la teste şi îl va face să fie mult mai atent. Pentru rezultate maxime include în micul dejun: germeni de grâu, cereale integrale şi vitamina B1. Vitamina B1 se găseşte din abundenţă în: grâu, cereale, peste, gălbenuşul de ou, pastele făinoase.

5. Poţi include la micul dejun acele alimente pe care doreşti să le eviţi la prânz sau mai ales seara. Astfel te poţi răsfăţa chiar de la prima oră fără să te stresezi că te vei îngrăşa, deoarece toate aceste calorii le vei arde în timpul zilei. Încearcă totuşi să eviţi variantele nesănătoase şi optează pentru o gustare care deşi are mai multe calorii, nu este plină de aditivi.

6. Noi studii au asociat lipsa unui mic dejun cu apariţia bolilor de inimă şi a diabetului. Astfel s-a observat că persoanele ce nu luau micul dejun aveau un nivelul crescut al colesterolului şi al glicemiei.
Asadar, pentru a avea un stil de viata echilibrat si sanatos, consuma in fiecare dimineata un mic dejun sanatos!

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.