Sanatate

8 semne ce arată că ai lipsă de vitamina D

Beneficiile vitaminei D sunt foarte importante: oase puternice, îmbunătăţeşte starea de spirit şi mai ales te ajută să slăbeşti. Semnele unei deficienţe de vitamina D sunt un pic mai silenţioase. Dacă prezinţi unul sau mai multe simptome, adresează-te mai întâi medicului pentru a-ţi prescrie suplimentele necesare, şi nu recurge la automedicaţie.

Beneficiile vitaminei D sunt foarte importante: oase puternice, îmbunătăţeşte starea de spirit şi mai ales te ajută să slăbeşti. Semnele unei deficienţe de vitamina D sunt un pic mai silenţioase. Dacă prezinţi unul sau mai multe simptome, adresează-te mai întâi medicului pentru a-ţi prescrie suplimentele necesare, şi nu recurge la automedicaţie.

1. Slăbiciune musculară

slabiciune-musculara-vitamina-D

Muşchii scad în dimensiune şi se slăbesc, datorită lipsei de vitamina D. Dacă observi că nu mai poţi realiza cu uşurinţă activităţile fizice obişnuite, acesta poate fi un semn al lipsei de vitamina D.

2. Tristeţe

tristete-vitamina-D

Femeile care au lipsa de vitamina D, sunt de două ori mai predispuse la apariţia depresiei, aşa că la primele simptome adresează-te medicului.

3. Dureri cronice şi sensibilitate crescută

dureri-cronice-vitamina-D

Nivelul insuficient de vitamina D, duce la apariţia durerilor cronice şi la o stare de disconfort general.

4. Fracturi de stres

fracturi-de-stres-vitamina-D

Fracturile de stres sunt mici fisuri ale oaselor. Când ai lipsa de vitamina D, oasele devin din ce în ce mai slăbite şi astfel riscul de a face o fractură de stres se dublează.

5. Hipertensiune arterială

hipertensiune-arteriala-vitamina-D

Vitamina D joacă un rol important în menţinerea sănătăţii inimii, deoarece ajută la reglarea tensiunii arteriale şi astfel atunci când ai un deficit, presiunea sângelui creşte.

6. Somnolenţă

somnolenta-vitamina-D

Într-un studiu efectuat în anul 2012, s-a arătat că un nivel scăzut de vitamina D, duce la apariţia senzaţiei de somnolentă şi oboseală. Astfel, îţi este din ce în ce mai greu să îţi realizezi activităţile obişnuite.

7. Nervozitate

nervozitate-vitamina-D

Un alt semn, îl reprezintă nervozitatea crescută. Eşti irascibilă şi te enervezi din orice, datorită faptului că îţi este afectat nivelul de serotină din creier – cu impact general negativ asupra stării de spirit.

8. Condiţie fizică scăzută

conditie-fizica-scazuta-lipsa-vitamina-D

Câteva studii au asociat lipsa de rezistenţă fizică a atleţilor cu deficitul de vitamina D. Astfel s-a observat că în cazul sportivilor ce prezentau această problemă, performanţele sportive erau foarte scăzute.

Sursă art + poze WomensHealth.com

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Ştiaţi că busuiocul vă scapă de stres? În articol veţi vedea că aceasta este doar una dintre multiplele afecţiuni tratate de busuioc.
Metalele grele – metode complete de prevenire şi eliminare din organism Chiar şi tu poţi fi intoxicat/ă, deoarece metalele grele pătrund în organism prin alimentaţie, apă, aer sau vaccin. Află ce simptome dau şi cum să le elimini în mod natural.
Lista alimentelor care topesc zaharurile din corp Nivelul crescut al zahărului în sânge cauzează cea mai frecventă boală: diabetul. Ai grijă ca tot ce pui în farfurie să îţi bucure şi organismul, nu doar gustul.
Scapă de constipație cu ajutorul crușinului Folosit cu succes în medicina naturistă datorită proprietăților sale puternic laxative, crușinul este fără îndoială unul dintre cei mai temuți dușmani ai constipației. Vezi cum trebuie să-l administre...
De ce nu reuşeşti să slăbeşti – top 10 greşeli Află care sunt aceste greşeli pe care poate le faci şi tu!
10 utilizări nebănuite ale usturoiului În cele ce urmează voi enumera 10 utilizări mai mult sau mai puţin obişnuite ale usturoiului:
Fructe ce te ajută să slăbeşti sănătos În general fructele sunt asociate cu un regim de viaţă sănătos, însă sunt anumite tipuri care ne ajută să slăbim mai repede.
De ce este bine să mâncăm cireșe Știai că cireșele ajută la pierderea în greutate și ne purifică sângele? Lista beneficiilor nu se oprește însă aici.
De ce este bine să mâncăm struguri? Pe lângă faptul că ne revigorează inima și ne îmbunătățesc fluxul sangvin, strugurii mai au și alte beneficii fabuloase. Află care sunt acestea!
Smoothie din iaurt grecesc și fructe de pădure Slăbește rapid cu ajutorul acestui smoothie delicios și extrem de ușor de preparat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *