Sanatate

Cum să prepari o salată cu adevărat sănătoasă

Folosește următoarele ingrediente dacă vrei ca salata preparată de tine să fie cât mai sănătoasă și să nu te îngrașe!

Folosește următoarele ingrediente dacă vrei ca salata preparată de tine să fie cât mai sănătoasă și să nu te îngrașe!

Te-ai întrebat vreodată de ce salata nu te ajută întotdeauna să slăbeşti? În ciuda faptului că în diete se consumă în general multe legume, acest lucru nu înseamnă neapărat cu salatele sunt sinonime cu scăderea în greutate.

De fapt, multe dintre acestea nu conţin ingredientele necesare care să ofere proteine slabe, carbohidraţi complecşi şi grăsimi monosaturate, ce ajută la slăbire şi îţi oferă şi energie în acelaşi timp.

Foloseşte următoarele ingrediente sănătoase şi vei vedea cât de simplu este să obţii salate pline de savoare şi încărcate cu substanţele nutritive de care ai nevoie ca să slăbeşti.

Seminţe de cânepă

semintele-de-canepa-slabesc

Aceste seminţe sunt o sursă excelentă de aminoacizi esenţiali, acizi graşi omega 3 şi fibre. Ele te ajută să scapi de pofta de dulciuri, datorită gustului uşor dulce. Pe lângă faptul că ajută la arderea grăsimilor din organism, seminţele de cânepă ajută la formarea masei musculare şi îţi oferă un plus de energie.

Acestea nu sunt singurele beneficii, deoarece ajută şi la tratarea altor probleme de sănătate: acnee, eczeme, astm, alergii, artrită, detoxifică şi ajută ficatul în arderea grăsimilor. Poţi adăuga o lingură de seminţe de cânepă la o salată, deoarece conţine 40 de calorii.

Cine doreşte să folosească în dieta sa seminţele de cânepă (vorbim despre cânepă comună şi nu despre canabisul din care se prepară droguri) trebuie să se orienteze către produsele ecologice, deoarece planta absoarbe foarte uşor  toxinele prezente în sol şi aer.

Avocado

avocado-slabeste
O jumătate de avocado ce conţine aproximativ 160 de calorii, este plin de vitamine, minerale şi grăsimi sănătoase. Dacă este bogat în grăsimi, cum ne ajută avocado să slăbim? Aşa cum am menţionat puţin mai sus, aceste grăsimi sunt sănătoase şi stimulează de fapt arderile calorice.

Consumul regulat de avocado ajută la dezvoltarea musculaturii, asigură frumuseţea părului şi a pielii. Datorită faptului că grăsimile se digeră mai lent decât carbohidraţii, consumul de avocado ne ajută să ne menţinem senzaţia de saţietate pentru mai mult timp.

Oţet de mereotet-de-mere-slabire

Oţetul de mere poate suprima pofta de mâncare, stimulează metabolismul, şi reduce reţinerea de apă şi balonarea. Foloseşte câte două linguri de oţet de mere în fiecare salată şi vei vedea cât de eficient este, mai ales că nu conţine decât cinci calorii la o lingură.

Ardei iute

ardei-iute-slabire

Capsaicina prezentă în ardeii iuţi îţi stimulează metabolismul şi te ajută să slăbeşti rapid. În general în salate nu se adăugă ardei iute, însă dacă îţi plac mâncărurile picante nu strică să adaugi o cantitate mică la un bol de salată. Capsaicina nu ne ajută doar să slăbim ci reglează digestia, creşte nivelul de energie, scade pofta de mâncare, are un puternic efect antioxidant şi îmbunătăţeşte circulaţia sanguină.

Atenţie! Se recomandă consumul de ardei iute în cantităţi reduse deoarece poate avea efect iritant asupra mucoasei intestinale. De asemenea, persoanele care au probleme cu coagularea sângelui, iau anticoagulante sau suferă de boli gastrointestinale (ulcer, gastrita, reflux esofagian) trebuie să ceară sfatul unui medic specialist înainte de a consuma capsaicina.

Migdale

migdale-slabire
Migdalele nu poartă degeaba denumirea de alimentul perfect, deoarece îţi oferă în acelaşi timp atât proteine cât şi grăsimi sănătoase. Marele lor beneficiu este că te ajută să ai multă energie şi îţi menţin senzaţia de saţietate, ferindu-te de tentaţiile micilor gustări. Înainte de a le adăuga în salată, prăjeşte-le  câteva minute în cuptor pentru a le intensifica aroma. O mână de migdale (aproximativ 20 de bucăţi) conţine aproximativ 130 de calorii.

Sursa: www.womenshealthmag.com

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Lipsa micului dejun duce la îngrăşare? Află tot ce trebuie să ştii despre importanţa micului dejun!
Prunele – beneficii miraculoase asupra sănătății noastre Ne mențin cât mai tineri, ne ajută să slăbim și ne mențin ficatul cât mai sănătos, însă lista beneficilor prunelor nu se oprește aici.
Beneficiile aloei vera – cum se foloseşte în tratarea diverselor afecţiuni Ulcerul duodenal, hepatita, diabetul şi depresia, acestea reprezintă doar câteva dintre afecţiunile tratate cu ajutorul aloei vera.
Cum te scapă apa de migrenă Migrena poate fi un semn de deshidratare cronică. Află care sunt semnele acesteia și cum se transformă apa în cel mai bun remediu natural!
5 alimente sănătoase care te relaxează şi te scapă de stres Aceste alimente contribuie la menţinerea unei stări bune de dispoziţie şi sănătate şi ţin departe efectele dăunătoare ale stresului.
Cele mai bune rețete de smoothie-uri detoxifiante După Sărbători, smoothie-urile sunt ca o gură proaspătă de aer. Încearcă și tu următoarele patru rețete!
Lista completă a E-urilor Vezi care sunt cele mai periculoase E-uri și în ce alimente le găsești pentru a te feri de ele! Ai grijă ce mănânci!
Horoscop săptămânal: 02-08 februarie 2015 Berbecii sunt plini de energie, în timp ce Peștii au parte de multe realizări pe plan profesional. Află ce-ți rezervă astrele!
Reţete de sucuri care îţi curăţă grăsimile de pe artere – rodia este ingredientul secret... Pe lângă acest beneficiu, rodia previne apariţia cancerului, a anemiei, a depresiei şi îţi protejează ficatul de acţiunea nocivă a toxinelor.
Cum să îţi menţii inima cât mai sănătoasă Alimentaţia şi stilul de viaţă sunt de o importanţă vitală în menţinerea sănătăţii inimii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *