Sanatate

5 alimente sănătoase care te relaxează şi te scapă de stres

Aceste alimente contribuie la menţinerea unei stări bune de dispoziţie şi sănătate şi ţin departe efectele dăunătoare ale stresului.

Aceste alimente contribuie la menţinerea unei stări bune de dispoziţie şi sănătate şi ţin departe efectele dăunătoare ale stresului.

1. Sparanghelul

spranghelul-te-scapa-de-stres

Sparanghelul este bogat în acid folic şi vitamina B, care vă ajută să vă menţineţi calmul, chiar şi în cele mai stresante momente. Se poate consuma puţin aburit şi adăugat în salate, prăjit sau fript asezonat cu multe condimente.

7 plante și condimente ce te scapă de stres și îți îmbunătățesc funcţiile creierului

2. Avocado

avocado-te-scapa-de-stres

Pe lângă faptul că este o sursă excelentă de grăsimi sănătoase, acest fruct cremos ne ajută corpul să se relaxeze în situaţii stresante. Fructele de avocado conţin cel mai mult folic în comparaţie cu orice alt tip de fructe. Pentru efecte cât mai bune, consumaţi minim un sfert de fruct pe zi. Tăiat în felii subţiri se poate adăuga în salate, sau poate înlocui maioneză.

3. Fructele de pădure

fructele-de-padure-contra-stresului

Toate fructele de pădure, inclusiv afinele, căpşunile, zmeura şi murele, sunt bogate în vitamina C, un alt aliat de încredere contra stresului. Consumaţi fructe de pădure atunci când aveţi de susţinut examene orale, discursuri sau prezentări în faţa mai multor persoane, deoarece acestea vă menţin tensiunea arterială şi cortizolul în parametrii normali. În acest fel veţi reuşi să vă păstraţi calmitatea şi veţi trece cu brio de momentele dificile.
Modul lor de consumare este variat, astfel le puteţi savura ca atare sau în salate, iaurt, cu fulgi de ovăz, îngheţate etc.

4. Portocalele

portocale-stres

Portocalele sunt o sursă excelentă de vitamina C, care au puterea de a te relaxa rapid. Marele lor avantaj este că sunt protejate de coajă şi astfel le poţi consuma oriunde. De asemenea, mirosul lor îmbietor contribuie semnificativ la inducerea unei stari de relaxare. Încearcă să consumi şi alte varietăţi cum ar fi clementinele, mineolele sau mandarinele.

5. Nucile

nuci-stres

Acestea conţin acizi graşi omega-3 care ajută la prevenirea pierderilor de memorie şi păstrează în limite normale hormonii de stres. Le poţi consuma ca atare sau pentru a le scoate în evidenţă aroma, le poţi prăji timp de 10 minute şi să le adaugi în salate.

Sursa art + foto: womenshealthmag.com

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Smoothie din iaurt grecesc și fructe de pădure Slăbește rapid cu ajutorul acestui smoothie delicios și extrem de ușor de preparat!
Cum te scapă apa de migrenă Migrena poate fi un semn de deshidratare cronică. Află care sunt semnele acesteia și cum se transformă apa în cel mai bun remediu natural!
Scapă de constipație cu ajutorul crușinului Folosit cu succes în medicina naturistă datorită proprietăților sale puternic laxative, crușinul este fără îndoială unul dintre cei mai temuți dușmani ai constipației. Vezi cum trebuie să-l administre...
Slăbire, slăbire şi iar slăbire! Dar de unde atâta slăbire? O femeie poate fi considerată frumoasă chiar dacă nu are trup de model! Eu spun NU dietelor restrictive, promovez sănătatea şi încurajez toate femeile (indiferent de greutate) să simtă bine în pielea ...
Cauzele principale ale senzaţiei permanente de foame Doar ce ai terminat de mâncat și simți că îți este din nou foame? Află aici care sunt principalele motive ale senzaţiei de foame.
7 modalităţi de îmbunătăţire a funcţiei ficatului La baza unei bune funcţionari a ficatului stau detoxifierea si consumul de legume crucifere. Ce sunt însă aceste legume crucifere şi cum ne ajută ele ficatul?
Rodia – fructul ce îţi curăţă arterele şi previne anemia Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile oferite de rodie. În articol, vei găsi tot ce trebuie să ştii despre acest fruct minune.
Alimente ce combat nervozitatea Pentru a-şi îndeplini funcţiile creierul are nevoie de două substanţe: glucoza şi oxigen. Funcţiile superioare: gândirea, memoria şi autocontrolul, necesită însă mulţi alţi nutrienţi.
Alimente ce duc ușor la apariția toxiinfecției alimentare Dr. Oz ne furnizează o listă cu principalele alimente ce pot duce la apariţiei unei toxiinfecţii alimentare, atunci când nu sunt depozitate corespunzător. Iată care sunt acestea:
Beneficiile nebănuite ale boabelor de muștar Pe lângă faptul că sunt eficiente în tratarea răcelii, boabele de muștar luptă cu multe alte afecțiuni. Vezi care sunt toate maladiile ținute la distanță cu ajutorul muștarului!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *