Sanatate

4 tipuri de peşte contaminat cu mercur

Află dacă peştele tău preferat se află pe această listă.

Află dacă peştele tău preferat se află pe această listă.

Toţi nutriţioniştii ne îndeamnă să consumăm peşte deoarece conţine toate proteinele de care corpul nostru are nevoie. Din nefericire, câteva tipuri sunt contaminate cu doze mari de mercur, ce afectează dezvoltarea neurologică a copiilor.
Mercurul dispare doar peste un an din organism, aşa că este crucial să eviţi contaminarea cu acesta, mai ales dacă te pregăteşti să devii mămica. Toţi peştii conţin mici cantităţi de mercur, însă exista 5 tipuri pe care trebuie să le eviţi neapărat.

1. Rechinul

rechin-mercur

Deoarece este primul în lanţul trofic şi consuma alţi peşti pentru a supravieţui – de cele mai multe ori, aceşti peşti sunt deja contaminaţi, şi astfel rechinul prezintă cel mai crescut nivel de contaminare cu mercur.

2. Peştele sabie

peste-sabia-mercur

Acest pește tropical este, de asemenea, un prădător de top care se hrănește cu alte specii de pește contaminate cu mercur.

3. Macroul

macrou-mercur

În comparaţie cu primele 2 specii, macroul se întâlneşte din abundenţă în România, aşa că evită consumul acestuia, deoarece conţine cantităţi însemnate de mercur.

4. Tonul

ton-mercur

Regulile referitoare la ton sunt mai complicate: tonul alb conţine un nivel mediu de contaminare. Dacă doreşti să îţi asumi acest risc, consumă-l în cantităţi cât mai mici cu putinţă. Acest lucru se aplică şi în cazul fripturii de ton.

Sursa art. si poze: Women’s Health

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Cum să ai parte de un somn liniştit Spune nu insomniei şi nopţilor agitate, cu ajutorul metodelor naturale.
Deodorantul tău este toxic? Află care sunt cele mai toxice cinci ingrediente, pe care nu doreşti să le întâlneşti în deodorantul tău!
Usturoiul încolţit – pericol sau beneficiu pentru sănătate? De fiecare dată cumperi prea mult usturoi şi începe să germineze înainte de a-l folosi pe tot?
Top 3 băuturi care te ajută să obții un abdomen plat Ingredientele din aceste băuturi sunt cei mai mari inamici ai grăsimii de pe abdomen!
Ce tip de tocător de legume este mai ferit de bacterii, cel lemn sau cel de plastic? Ştiai că tocătorul de legume este un adevărat focar de apariţie a microbilor, dacă nu este dezinfectat corespunzător? Una din cele mai întâlnite bacterii de pe tocătoare este Salmonela. Tu ce fel de t...
De ce este bine să mănânci leurdă Leurda este fără îndoială una dintre cele mai benefice plante ale primăverii, datorită conținutului ridicat de vitamine și minerale. Consum-o și tu pentru a avea o sănătate de fier!
Cum te scapă caju de stres Datorită conținutului crescut de magneziu, caju devine o bună armă de combatere a stresului. Află cum trebuie să-l consumi pentru efecte maxime!
8 semne ce arată că ai lipsă de vitamina D Beneficiile vitaminei D sunt foarte importante: oase puternice, îmbunătăţeşte starea de spirit şi mai ales te ajută să slăbeşti. Semnele unei deficienţe de vitamina D sunt un pic mai silenţioase. Dacă...
De ce apar cârceii și cum scăpăm de ei în mod natural Află cum să scapi rapid de aceste crampe musculare care îți perturbă somnul sau care nu te lasă să înoți.
6 beneficii ale consumului moderat de cafea Cafeaua...cine nu adoră această licoare magică? Odată servită, te vrăjeşte şi nu ai cum să o mai înlături din viaţa ta. Imaginează-ţi cât de monoton ar arăta lumea fără cafea!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *