Retete

Reţete rapide şi delicioase care nu te îngraşă

Pentru a mai adăuga un plus de culoare şi savoare curelor de slăbire, adăugă următoarele reţete pe lista de gătit:

Pentru a mai adăuga un plus de culoare şi savoare curelor de slăbire, adăugă următoarele reţete pe lista de gătit:

1. Supă de vită

Ingrediente:

  • 250 gr de carne de vită macră;
  • ulei;
  • oţet balsamic;
  • o ceapă;
  • un morcov;
  • jumătate de ţelină;
  • frunze de dafin;
  • sos de tomate;
  • sare.

Mod de preparare:

  1. Taie carne în bucăţele mici şi pune-o la foc mare cu o lingură de ulei şi două linguri de oţet balsamic.Ţine-o până se evaporă apa şi carnea se rumeneşte.
  2. Toaca ceapa, morcovul şi jumătatea de ţelină. Adaugă-le peste carne şi toarnă peste ele 1,5 litri de apă fierbinte. Lasă-le să fiarbă la foc mic pentru aproximativ 40 de minute.
  3. După ce s-au fiert legumele şi carnea, adaugă 2 linguri de sos de tomate, frunzele de dafin şi mai las-o încă 5 minute pe foc. La sfârşit poţi adăuga sarea şi opţional frunze de ţelină.

Vei obţine două porţii sănătoase şi săţioase de supă de vită, fiecare având aproximativ doar 250 de calorii.

Clătite dietetice cu ovăz, afine şi căpşuni – ideale pentru silueta ta

2. Supă de cartofi dulci

Ingrediente:

  • ulei de măsline;
  • ceapă;
  • usturoi;
  • o jumătate de ţelină;
  • 2-3 ardei graşi;
  • o cutie de roşii în sos propriu;
  • un cartof dulce;
  • sare;
  • piper;
  • cimbru.

Mod de preparare:

  1. Pune la prăjit într-o tigaie: ceapa, un căţel de usturoi, jumătatea de ţelina şi ardeii, tocate cât mai mărunt, peste care adăugă o lingură de ulei de măsline.
  2. După un minut, adăugă cartoful dulce tăiat în cuburi şi cutia de roşii mărunţite în suc propriu.
  3. Adaugă un litru de apă şi lasă-le să fiarbă circa 20 de minute.
  4. La sfârşit se adăugă sare şi piper după gust, plus o linguriţă de cimbru uscat.

O poţi consuma ca atare, sau făcută cremă, în blender, mai ales că o porţie are doar 150 de calorii.

3. Supă de legume cu piept de pui

Ingrediente:

  • două jumătăţi de piept de pui;
  • ulei de măsline;
  • ceapă;
  • 2 căţei de usturoi;
  • 2 morcovi;
  • o jumătate de ţelină;
  • ardei iute roşu;
  • pătrunjel proaspăt;
  • iaurt;
  • lămâie;
  • sare.

Mod de preparare:

  1. Prăjeşte într-o tigaie de tefal (sau în orice alt vas ce nu lipeşte) în foarte puţin ulei de măsline, pieptul de pui.
  2. Căleşte într-o lingură de ulei de măsline ceapa, usturoiul, morcovul, ardeiul iute şi ţelină, tocate cât mai mărunt.
  3. După ce încep să se prăjească, stinge-le cu puţină apă şi lasă-le să clocotească la foc mic, timp de 15 minute.
  4. Adăugă carnea de pui tăiată cubuleţe şi lasă-le să mai fiarbă 10 minute.
  5. După ce au fiert adăugă sarea şi pătrunjelul.
  6. Se poate consuma cu o lingură de iaurt (cu un conţinut scăzut de grăsimi) şi cu puţin suc proaspăt de lămâie.

O porţie are aproximativ 200 de calorii.

4. Chiftele de curcan sau pui

Ingrediente:

  • o jumătate de piept de curcan (sau două piepturi de pui);
  • cimbru;
  • sare;
  • piper;
  • ou.

Mod de preparare:

  1. Toaca la maşină carnea de curcan sau de pui.
  2. Adăugă cimbru, sare, piper şi gălbenuşul de la ou şi amestecă-le cât mai bine.
  3. Formează chiftelele şi pune-le pe o foaie de copt şi lasă-le la rece.
  4. După aproximativ două ore, pune-le pe grill şi rumeneşte-le bine.

O chiftea are mai puţin de 100 de calorii.

5. Salată cu piept de pui

Ingrediente:

  • un piept de pui;
  • o salată verde;
  • roşii;
  • măsline;
  • castraveţi;
  • lămâie;
  • sare;
  • boabe de porumb.

Mod de preparare:

  • Prăjeşte pieptul de pui într-o tigaie care nu lipeşte, sau pe grill.
  • Taie salata, un castravete, doua roşii şi amestecă-le cu pieptul de pui tăiat bucăţi.
  • Adăugă câteva măsline, sare şi puţină zeamă de lămâie şi amestecă-le.
  • La sfârşit poţi adăuga câteva boabe de porumb pe deasupra salatei.

După cum se observă la toate reţetele s-au folosit prăjeli, însă cantitatea de ulei folosită a fost mică. Astfel, aceste reţete se adresează femeilor realiste, care îşi dau seama că nu vor reuşi niciodată să slăbească doar prin înfometare. Recurgând la diete stricte, nu facem altceva decât să ne dereglăm metabolismul. Nu poţi să adopţi o astfel de modalitate brutală de slăbire, mai ales dacă eşti mai pofticioasă din fire. În acest fel vei reuşi să slăbeşti brusc, însă în cele din urmă vei ceda tentaţiilor şi te vei îngrăşa şi mai mult. Renunţă treptat la obiceiurile culinare care te îngrăşa şi în acest fel vei obţine rezultate bune pe termen lung. Poţi începe prin a micşora porţia şi să evoluezi uşor şi sigur către renunţarea definitivă!

Sursa: femeia.ro

 

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Resturile de mâncare de la masa de Paşte – află cum să le refoloseşti în nişte reţete delicioa... Pe lângă faptul că sunt extrem de gustoase, prin aceste reţete vei învăţa cum să refoloseşti resturile de masa de Paşte şi astfel nu vei mai arunca banii la gunoi.
Reţetă delicioasă de îngheţată cu migdale şi banane Această îngheţată pe lângă faptul că se prepară rapid, este naturală şi absolut delicioasă, conţine doar 2 ingrediente: banane şi migdale.
Cum să îţi prepari acasă o cafea cremoasă fără espressor Adori cafeaua cremoasă? Iată un truc simplu prin care poţi să îi adaugi un plus de cremă cafelei preparată acasă. Vei obţine astfel băutura perfectă pentru a-ţi începe ziua în forţă!
Lava cake sau brioșa vulcan de ciocolată – un desert foarte simplu de preparat Însă rezultatul obținut este unul cu adevărat spectaculos! Încearcă și tu rețeta acestui desert rafinat, rapid și ieftin. Îți garantez că nu vei regreta!
Rețetă de cheesecake cu topping de căpșuni Surprinde-i pe cei dragi cu o prăjitură de excepție: cheesecake. Nici nu vor avea ideea cât de ușor ai preparat-o!
Rețetă aluat de pizza – subțire și ușor crocant Îți place mirosul îmbietor de pizza? Atunci, adu-l la tine în bucătărie! În caz că nu te-ai mai încumetat să faci aluat de pizza, până acum, rețeta noastră video îți sare în ajutor.
Rețetă de tiramisu fără ouă crude Nu toate persoanele se împacă prea bine cu ouăle crude în preparate și tocmai de accea am pregătit o rețetă de tiramisu cu gălbenușuri gătite la bain-marie.
VIDEO: Rețetă de lava cake cu umplutură de caramel Dacă îți place caramelul, nu ai voie să nu încerci rețeta noastră de lava cake, varianta big, cu un miez plin de caramel.
Budincă Yorkshire cu iaurt și topping de fructe Pe lângă faptul că au un gust absolut delicios, fiind coapte în unt, aceste gustări se prepară foarte repede și cu bani puțini!
Cum să mănânci sănătos şi săţios de post Cine spune că trebuie să te înfometezi în perioada postului? Poţi mânca sănătos şi pe săturate, aşa că încearcă următoarele reţete, care sunt pur şi simplu delicioase!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *