Relatii

Cum să fii mai fericită prin 5 obiceiuri zilnice

Doreşti să îi dai un impuls stării tale de spirit?

Doreşti să îi dai un impuls stării tale de spirit?

Nu trebuie să aştepţi o excursie la Paris sau să câştigi la loterie, pentru a fi mai fericită! Noi cercetări arată că obiceiurile mici de zi cu zi, fac diferența în capacitatea de a cultiva o atitudine pozitivă. Include în rutina ta zilnică aceste mici schimbări ce au menirea de a te binedispune:

1. Ceaiul verde

Începe ziua cu o ceaşcă de ceai verde. Oamenii ce îl consumă zilnic, sunt cu 44 % mai puţin predispuşi la depresie, făţă de cei care nu au acest obicei. Cum este posibil acest lucru? Ceaiul verde conţine tiamina ce stimulează eliberarea de serotonină, ce se recomandă a fi hormonul fericirii.

2. Detoxifierea de la prânz

Consumă ca şi garnitură cât mai multe fructe şi legume proaspete, pentru a elimina toate toxinele din organism. Limitează-te atunci când vine vorba de prăjeli, zahăr sau mâncare procesată. Femeile ce abordează un astfel de regim sunt foarte optimiste, eficiente şi depresia le ocoleşte.

3. Plimbarea vioaie

O plimbare în parc într-un ritm mai alert, ajută la producerea de endorfine. O singură sesiune de 20 de minute, stimulează spiritele până la 12 ore.

4. Asigură-ţi porţia de fier la cină

Se recomandă consumul a minim 18 mg de fier, aşa că pentru a-ţi asigura această doza manâncă: spanac, linte, fasole, naut şi soia. Aceste 5 tipuri de legume conţin cele mai mari cantităţi de fier.

5. Concentrează-te asupra realizărilor

În fiecare seară, scrie pe o hârtie despre trei lucruri ce ţi-au mers bine în timpul zilei. Nu contează cât de minore sunt, dacă simţi că se încadrează la aspecte pozitive şi benefice, notează-le.
De ce trebuie să realizezi această scurtă lista?
Seara, când te aşezi în pat, înainte să adormi îţi treci prin filtrul gândirii toate acţiunile zilei ce tocmai s-a încheiat. Fără să vrei, te gândeşti doar la probleme şi la modul in care să le rezolvi pe viitor şi uiţi cu desăvârşire de realizări. Prin notarea lucrurilor pozitive, vei deveni tot mai conştientă de cât de mult control poţi să ai asupra acţiunilor tale şi că de fapt tu îţi alegi cum vrei să fii: fericită (pozitivă) sau tristă (negativistă şi implicit depresivă).

Sursa: art. Prevention + foto 

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.