Familie, Relatii, Sanatate

Ce ne sfătuiește Dr. Oz să facem pentru a fi mai longevivi

Cu toții ne dorim să trăim cât mai mult, așa că haideți să vedem ce sfaturi ne oferă Dr. Oz!

Cu toții ne dorim să trăim cât mai mult, așa că haideți să vedem ce sfaturi ne oferă Dr. Oz!

1. Mănâncă multe alimente de culoare purpurie

Ce ne sfătuiește Dr. Oz să facem pentru a fi mai longevivi

 

 

Odată cu înaintarea în vârstă, creierul nostru își pierde din conexiunile dintre centrii nervoși, și astfel devine mai încet în primirea și trimiterea semnalelor, făcându-te astfel să îmbătrânești rapid.

Consumând cât mai multe alimente de culoare violet ca: strugurii, afinele, rodiile, vinetele, sfecla sau vinul roșu, îți protejezi nervii și chiar ajuți la formarea altora noi pentru a inversa procesul de îmbătrânire a creierului. Așadar, adăugă la fiecare masă câte o ceașcă de alimente purpurii pentru a-i da energie creierului tău și pentru a fi mai longeviv/ă.

2. Menține-ți mușchii și oasele cât mai puternice

Ce ne sfătuiește Dr. Oz să facem pentru a fi mai longevivi

Dacă mușchii tăi nu sunt antrenați în tinerețe, atunci când vei ajunge la bătrânețe nu vei primi niciun sprijin din partea lor. Așa că este timpul să te apuci de cât mai multă mișcare, pentru a te menține cât mai tânăr/ă și agil/ă.

De exemplu, mușchii coapsei sunt de o mare importantă așa că trebuie să te axezi mult pe antrenarea lor. Crezi că este foarte grea menținerea lor cât mai fermă? Deloc! De exemplu, să zicem că nu ai timp să te antrenezi sau să mergi la sală, dar asta nu înseamnă că trebuie să te neglijezi. Poți sta în fiecare dimineață în câte un picior timp de 10 secunde, urmând ca mai apoi să îl inversezi cu celălalt. Repetă procedeul de trei ori pentru cele mai bune rezultate. Vei vedea că antrenându-te în acest mod zi de zi, îți vei ține echilibrul din ce în ce mai bine, însă acesta nu este singurul beneficiu, deoarece și creierul tău se va antrena, pentru a te menține cât mai longeviv/ă!

3. Încearcă să scazi nivelul stresului

Ce ne sfătuiește Dr. Oz să facem pentru a fi mai longevivi

Stresul pe lângă faptul că îți afectează sănătatea, poate duce și la îmbătrânirea prematură. De fiecare dată când ești stresat/ă, bătăile inimii îți cresc și astfel ea trebuie să pompeze mult mai tare. Încearcă să dormi suficient și în acest fel vei putea să treci mai ușor peste situațiile stresante.

Atunci când dormi, nu trebuie să mai răspunzi în timp alert situațiilor stresante și astfel îi oferi inimii un răgaz să se mai odihnească. Știu că suntem cu toții din ce în ce mai ocupați și nu avem timp sau cum să ațipim, dar este bine să profităm din plin de momentul liber de acasă. În loc să stai în fața calculatorului sau la TV, mai bine odihnește-te mai mult și așa vei fi mai longeviv/ă.

4. Încearcă să nu mănânci niciodată pe săturate

longevitatea si mancatul prea mult

De ce nu este bine să mâncăm niciodată până ne simțim plini? Atunci când ne forțăm stomacul acesta ne semnalizează fizic acest lucru, prin crampele dureroase și senzația de balonare. Dar acesta nu este singurul lucru care se întâmplă, deoarece și metabolismul nostru are de suferit. Acesta încetinește și astfel procesul de digestie se produce mai greu, lucru care în cele din urmă duce și la scăderea longevității.

Cel mai indicat este să te oprești atunci când simți că ești în proporție de 80 % satul/ă. Mai exact, atunci când te simți confortabil, și simți că nu îți mai este foame cu adevărat. De cele mai multe ori tindem să mâncăm necontrolat, deoarece simțim că încă ne este foarte foame. Pentru a evita acest lucru, trebuie să așteptăm să treacă minim 20 de minute, după fiecare masă. Atunci apare de fapt senzația de sațietate.

5. Consumă cât mai multe nuci

Ce ne sfătuiește Dr. Oz să facem pentru a fi mai longevivi

Conținutul ridicat de omega 3, prezent în compoziția nucilor îți protejează vasele de sânge. Consumând 7 nuci pe zi, îți menții inima sănătoasă și previi apariția atacurilor de cord. Consumul de nuci îți mărește și longevitatea, așa că include-le în consumul zilnic.

6. Râzi mai mult

Ce ne sfătuiește Dr. Oz să facem pentru a fi mai longevivi

Acest sfat este unul foarte serios! Râsul ne face mult mai fericiți, dar acesta are și puterea de a creștere longevitatea. Râsul are puterea de a ne crește imunitatea și chiar ne ajută să ardem calorii, crescându-ne astfel longevitatea cu fiecare moment de fericire trăit în plus. Râzi mult și nu îi permite accesul negativității în viața ta!

7. O viață sexuală mai activă

Ce ne sfătuiește Dr. Oz să facem pentru a fi mai longevivi

Sexul nu ne face doar să ne simțim bine, ci ne crește și longevitatea. Noi studii au arătat că persoanele care au o viață sexuală mai activă, se simt cu 4-7 ani mai tinere.

8. Vitamina D

Ce ne sfătuiește Dr. Oz să facem pentru a fi mai longevivi

Și vitamina D are o mare importanță în creșterea duratei de viață, deoarece ne protejează de bolile grave. Persoanele cu un nivel scăzut de vitamina D, sunt predispuși la apariția diabetului, a astmului și chiar a cancerului.

Sursa: www.doctoroz.com

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Multiplele beneficii ale păpădiei pentru o sănătate de fier Aflaţi ce afecţiuni, în afară de cele hepatice, tratăm cu ajutorul păpădiei şi cum trebuie să o consumăm pentru efecte maxime.
Cum te scapă apa de migrenă Migrena poate fi un semn de deshidratare cronică. Află care sunt semnele acesteia și cum se transformă apa în cel mai bun remediu natural!
Când trăiești în România șefilor răi şi nedrepți Acum câteva timp site-ul Forbes scria "Oamenii părăsesc managerii, nu compania!". Nici că se putea face o descriere mai bună a mediului toxic de muncă întâlnit în majoritatea firmelor din România!...
Reîntâlnirea emoționantă dintre Marina Abramovic și Ulay, la 22 de ani după despărțire O poveste de iubire adevărată, cu o reîntâlnire care te va emoţiona până la lacrimi!
Puterea dragostei – un videoclip emoționant Tehnologia nu va înlocui niciodată o atingere, o îmbrățișare, un sărut...Acest videoclip îți va aduce cu siguranţă zâmbetul pe buze!
Alimente ce combat nervozitatea Pentru a-şi îndeplini funcţiile creierul are nevoie de două substanţe: glucoza şi oxigen. Funcţiile superioare: gândirea, memoria şi autocontrolul, necesită însă mulţi alţi nutrienţi.
Sărbătoreşte iubirea în fiecare zi În acest videoclip (reclamă) vei vedea că iubirea nu are nevoie de o zi anume pentru a fi sărbătorită.
Scoate-ți feminitatea la suprafață și fii cuceritoare Îți plac persoanele care reușesc să îți aducă zâmbetul pe buze doar prin simpla apariție? Dorești să fii și tu la fel? Află cum trebuie să procedezi în următorul articol.
De ce a devenit divorţul un spectacol public? Ați observat cu câtă putere împarte un divorț lumea în două categorii de susţinători: pro el și pro ea?
5 surse excelente de fier contra anemiei Anemia îţi afectează viaţa, mai ales dacă eşti o persoană activă. Oboseala, lipsa de concentrare şi stările de irascibilitate cauzate de aceasta, îşi spun cuvântul şi nu mai reuşeşti să îţi desfăşori ...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *