Frumusete

O metodă mult mai practică si uşoară de a slăbi

Nu ai timp suficient pentru mișcarea zilnică și ți-ai dori să faci ceva în această privință? Bazează-te cu încredere pe weekend!

Nu ai timp suficient pentru mișcarea zilnică și ți-ai dori să faci ceva în această privință? Bazează-te cu încredere pe weekend!

Toate grijile legate de timpul zilnic insuficient pentru mişcare, au luat sfârşit datorită unui studiu efectuat de Dr Ian Janssen, conform căruia 150 minute de exerciţii, practicate o singură dată sau de două ori pe săptămână, sunt mai eficiente decât efectuarea zilnică a acestora.

Aceste 2 ore şi jumătate de exerciţii sunt foarte benefice deoarece persoanele care au participat la acest studiu au prezentat şi un risc mai scăzut de apariţiei a diabetului şi a eventualelor boli de inimă.

Acest studiu nu neagă importanţa vitală a efectuării celor minim 30 de minute pe zi de mişcare, ci vrea să vină în sprijinul persoanelor aflate în criză de timp.

În concluzie nu este nicio tragedie să sari peste exerciţii o zi, ci marea importanţă este acumularea de minim 150 de minute la sfârşitul săptămânii. Astfel, dacă datorită activităţilor prea multe nu reuşeşti să faci mişcare de luni până vineri dar lucrezi minim 150 de minute în weekend, vei reuşi să obţii nişte rezultate la fel de bune ca şi cum ai fi efectuat zilnic 30 de minute de mişcare.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.