Frumusete

8 paşi pentru un păr mai lung

Te-ai tuns prea scurt şi aştepţi cu înfrigurare să îţi crească părul din nou? Foloseşte următoarele metode şi vei fi plăcut surprinsă de rezultate:

Te-ai tuns prea scurt şi aştepţi cu înfrigurare să îţi crească părul din nou? Foloseşte următoarele metode şi vei fi plăcut surprinsă de rezultate:

1. Consumă multe proteine

Chiar dacă nu îţi doreşti să arăţi ca o culturistă, află că proteinele sunt recomandate şi pentru obţinerea unui păr frumos. Cum este posibil acest lucru? Părul este practic format din proteine şi atunci când nu consumi o cantitate suficientă, procesul de creştere al acestuia stagnează. Aşadar, trebuie să consumi minim 20-30 de grame de proteine la fiecare masă. Cele mai bune surse de proteine sunt: ouăle, brânza de vaci, carnea de vită, peştele, iaurtul, carnea de pui sau de curcan, migdale, nucile, fisticul, alunele de pădure, cajuu, quinoa, fasolea, salta verde, broccoli etc.

2. Evită căldura excesivă

Dacă doreşti un păr lung, trebuie să foloseşti mai puţin aparatele de styling. Pentru a creşte cât mai repede şi sănătos, părul nostru nu trebuie să fie supus procedeelor menite să îl deterioreze. Vara de exemplu, poţi renunţa să mai foloseşti feonul atât de des şi îţi poţi usca părul la soare (mai ales dacă ai marele noroc de a sta la curte). Încearcă să reduci sursele de căldură (feon, placă, ondulator), periatul excesiv şi vei observa că părul îţi va creşte mult mai repede.

3. Consumă cât mai multe verdeţuri

Verdeţurile, pe lângă faptul că sunt ideale pentru menţinerea sănătăţii, sunt excelente şi pentru creşterea părului. Acestea sunt bogate în fier, acid folic, vitamina E şi vitamina B. Spanacul, de exemplu, este o sursă excelentă de proteine.

4. Foloseşte nucile şi seminţele pe post de gustări

Migalele, nucile, seminţe de dovleac, seminţele de floarea soarelui, semințele de chia și semințele de cânepă sunt, de asemenea, excelente pentru părul tău. Aceste alimente sunt bogate în trei elemente nutritive care îi dau părului tău, tot ce are nevoie pentru creștere și putere, inclusiv zinc, seleniu și vitaminele B. Grăsimi lor sănătoase, de asemenea, ajută părul să rămână hidratat pentru a preveni ruperea. Le poţi consuma ca atare sau le poţi adăuga în salate sau în smoothie-uri.

5. Foloseşte uleiul de nucă de cocos

Fie că alegi să îl foloseşti pe post de serum (după spălarea părului) fie ca şi tratament (înainte de spălare), uleiul de nucă de cocos este un produs excelent pentru a obţine un păr frumos şi sănătos. Prin puternica sa funcţie hidratantă, uleiul de nucă de cocos ajută părul să crească mai repede.

Pentru mască: aplică ulei de cocos pe toată lungimea părului, insistând la rădăcină şi lasă-l aproximativ 20-30 de minute să acţioneze. Pentru un rezultat mai bun, se poate înveli părul cu un prosop cald. La sfârşit se spală bine cu şampon, până să îndepărtează tot uleiul.

Pentru părul foarte uscat şi degradat, se poate folosi o cantitate foarte mică şi pe părul ud, proaspăt spălat (fără a mai necesita clătire).

Pentru firele rebele se poate folosi uleiul de cocos chiar şi direct pe părul uscat după spălare.

În ultimele două cazuri, se folosesc cantităţi foarte mici de ulei şi se aplică doar la vârfuri, nu şi la rădăcini!

6. Foloseşte uleiul de argan

Uleiul de argan reprezintă un alt factor excelent pentru creşterea părului. Aplică-l de 2-3 pe săptămână pe vârfuri (părul trebuie să fie uscat) şi vei obţine un păr incredibil de frumos şi lung.

7. Masează-ţi scalpul

În acest fel îţi vei stimula foliculii părului, un proces foarte important în creşterea părului. Masează-te până la 15 minute de 2-3 ori pe săptămână şi vei obţine nişte rezultate excelente!

8. Nu îţi peria părul ud

Părul ud este foarte fragil aşa că evită să îl perii imediat cum ieşi de sub duş. Lasă-l să se usuce şi apoi foloseşte un pieptene cu dinţii rari pentru a-l descurca.

Sper că aceste sfaturi să vă fie de folos. Dacă ştiţi şi alte metode vă aştept să ni le împărtăşiţi.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Ce coafuri se poartă în 2015 Vezi ce tendințe în materie de coafură sunt la modă în anul 2015 și alege-o pe cea care ți se potrivește. Noi îți venim în ajutor cu sfaturile specialiștilor și cu o galerie foto!
8 exerciții ce te vor scăpa de grăsimea abdominală – videoclip Acest set de exerciții durează doar 10 minute, însă rezultatele obținute de pe urma lui sunt excelente!
Model floral superb pentru unghii, extrem de simplu de realizat Acest model te va ajuta să îţi creezi o manichiură plină de rafinament şi elegantă. Este foarte simplu de realizat, aşa că dacă nu ai prea multă experienţă, încearcă-l fără emoţii!
Cele mai bune trucuri pentru buze mai mari Dacă nu te afli printre norocoasele deținătoare ale unor buze senzuale a la Angelina Jolie, apelează la următoarele trucuri. Vei atrage toate privirile cu buzele tale voluptoase!
Cum să-ți pregătești pielea pentru bronzat Dorești să capeți un bronz frumos și uniform, însă îți este frică de arsurile solare? Vezi cum trebuie să-ți pregătești pielea înainte de expunerea la soare.
Loțiune împotriva pistruilor pe bază de ghiocei Prepară-ți și tu acasă o loțiune din ghiocei foarte eficientă în tratarea petelor de pe față și a pistruilor. Profită din plin de beneficiile necunoscute ale vestitorilor primăverii!
Pantofii cu platforme – vedetele verii 2015 Platformele nu trebuie să lipsească din ținuta noastră în acestă vară. Pe lângă faptul că sunt comode, îți vor transforma outfitul în unul demn de invidiat - Galerie foto.
Tiparul de frumuseţe la care cu toate visam – realitate sau doar photoshop? În loc să încerci să fii altcineva, învaţă să te iubesti şi te accepţi aşa cum eşti tu, cu bune si cu rele. Scoate la iveală şi prezintă lumii cea mai bună variantă a ta!
Smoothie pentru arderea celulitei Acest smoothie te va scăpa rapid de inestetica celulită. Transformă-ţi corpul într-unul de vis!
Cele mai indicate 7 alimente împotriva căderea părului Îți cade părul și nu știi ce tratament să mai folosești? Află ce trebuie să consumi pentru a avea un păr mult mai rezistent și sănătos!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *