Frumusete

8 paşi pentru un păr mai lung

Te-ai tuns prea scurt şi aştepţi cu înfrigurare să îţi crească părul din nou? Foloseşte următoarele metode şi vei fi plăcut surprinsă de rezultate:

Te-ai tuns prea scurt şi aştepţi cu înfrigurare să îţi crească părul din nou? Foloseşte următoarele metode şi vei fi plăcut surprinsă de rezultate:

1. Consumă multe proteine

Chiar dacă nu îţi doreşti să arăţi ca o culturistă, află că proteinele sunt recomandate şi pentru obţinerea unui păr frumos. Cum este posibil acest lucru? Părul este practic format din proteine şi atunci când nu consumi o cantitate suficientă, procesul de creştere al acestuia stagnează. Aşadar, trebuie să consumi minim 20-30 de grame de proteine la fiecare masă. Cele mai bune surse de proteine sunt: ouăle, brânza de vaci, carnea de vită, peştele, iaurtul, carnea de pui sau de curcan, migdale, nucile, fisticul, alunele de pădure, cajuu, quinoa, fasolea, salta verde, broccoli etc.

2. Evită căldura excesivă

Dacă doreşti un păr lung, trebuie să foloseşti mai puţin aparatele de styling. Pentru a creşte cât mai repede şi sănătos, părul nostru nu trebuie să fie supus procedeelor menite să îl deterioreze. Vara de exemplu, poţi renunţa să mai foloseşti feonul atât de des şi îţi poţi usca părul la soare (mai ales dacă ai marele noroc de a sta la curte). Încearcă să reduci sursele de căldură (feon, placă, ondulator), periatul excesiv şi vei observa că părul îţi va creşte mult mai repede.

3. Consumă cât mai multe verdeţuri

Verdeţurile, pe lângă faptul că sunt ideale pentru menţinerea sănătăţii, sunt excelente şi pentru creşterea părului. Acestea sunt bogate în fier, acid folic, vitamina E şi vitamina B. Spanacul, de exemplu, este o sursă excelentă de proteine.

4. Foloseşte nucile şi seminţele pe post de gustări

Migalele, nucile, seminţe de dovleac, seminţele de floarea soarelui, semințele de chia și semințele de cânepă sunt, de asemenea, excelente pentru părul tău. Aceste alimente sunt bogate în trei elemente nutritive care îi dau părului tău, tot ce are nevoie pentru creștere și putere, inclusiv zinc, seleniu și vitaminele B. Grăsimi lor sănătoase, de asemenea, ajută părul să rămână hidratat pentru a preveni ruperea. Le poţi consuma ca atare sau le poţi adăuga în salate sau în smoothie-uri.

5. Foloseşte uleiul de nucă de cocos

Fie că alegi să îl foloseşti pe post de serum (după spălarea părului) fie ca şi tratament (înainte de spălare), uleiul de nucă de cocos este un produs excelent pentru a obţine un păr frumos şi sănătos. Prin puternica sa funcţie hidratantă, uleiul de nucă de cocos ajută părul să crească mai repede.

Pentru mască: aplică ulei de cocos pe toată lungimea părului, insistând la rădăcină şi lasă-l aproximativ 20-30 de minute să acţioneze. Pentru un rezultat mai bun, se poate înveli părul cu un prosop cald. La sfârşit se spală bine cu şampon, până să îndepărtează tot uleiul.

Pentru părul foarte uscat şi degradat, se poate folosi o cantitate foarte mică şi pe părul ud, proaspăt spălat (fără a mai necesita clătire).

Pentru firele rebele se poate folosi uleiul de cocos chiar şi direct pe părul uscat după spălare.

În ultimele două cazuri, se folosesc cantităţi foarte mici de ulei şi se aplică doar la vârfuri, nu şi la rădăcini!

6. Foloseşte uleiul de argan

Uleiul de argan reprezintă un alt factor excelent pentru creşterea părului. Aplică-l de 2-3 pe săptămână pe vârfuri (părul trebuie să fie uscat) şi vei obţine un păr incredibil de frumos şi lung.

7. Masează-ţi scalpul

În acest fel îţi vei stimula foliculii părului, un proces foarte important în creşterea părului. Masează-te până la 15 minute de 2-3 ori pe săptămână şi vei obţine nişte rezultate excelente!

8. Nu îţi peria părul ud

Părul ud este foarte fragil aşa că evită să îl perii imediat cum ieşi de sub duş. Lasă-l să se usuce şi apoi foloseşte un pieptene cu dinţii rari pentru a-l descurca.

Sper că aceste sfaturi să vă fie de folos. Dacă ştiţi şi alte metode vă aştept să ni le împărtăşiţi.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.