Frumusete

7 alimente pentru o piele cât mai frumoasă

Ai încercat multe produse pentru un ten frumos, însă nu ai obţinut rezultatele dorite? Te-ai gândit că de fapt problema vine din interior şi că pe faţa ta se „citeşte” tot ce mănânci?

Ai încercat multe produse pentru un ten frumos, însă nu ai obţinut rezultatele dorite? Te-ai gândit că de fapt problema vine din interior şi că pe faţa ta se "citeşte" tot ce mănânci?

În cadrul revistei Women’s Health, nutriţionistul Elisa Zied, a întocmit o listă cu cele mai indicate alimente pentru o piele cât mai frumoasă:

1. Peştele gras – tonul sau somonul ajută la menţinerea unui ten cât mai frumos şi sănătos

Consumul de peşte ajută foarte mult, deoarece conţine biotină, o vitamină din complexul de vitamine B, care pe lângă alte funcţii, produce acizi graşi şi metabolizează aminoacizii (ce reprezintă baza proteinelor). O deficienţă a biotinei poate cauza printre altele şi probleme cu tenul, lucru pe care cu siguranţă că nu ţi-l doreşti.

2. Seminţe de chia – menţin pielea frumoasă

Seminţele de chia sau salvia hispanică, au un conţinut ridicat de omega 3 ce ajută la menţinerea intactă a membranei celulelor. Acest lucru este posibil prin îndeplinirea a două funcţii: una de protejare a pielii şi alta de asigurare a unei hidratări corespunzătoare.

Dacă eşti vegetarian/ă consumă din belşug seminţe de chia sau nuci pentru a avea parte de aceste beneficii. Pentru consumatorii de carne o bună alegere constă în consumul de peşte gras, aşa cum am menţionat şi la prima categorie.

3. Cartofii dulci – ajută la hidratarea pielii

Urmarea unei diete sănătoase îţi ajută corpul să îşi primească doza zilnică necesară de energie şi apă, menţinându-ţi astfel pielea şi restul celulelor perfect hidratate. Acest tip de dietă trebuie să aibă ca bază fructele şi legumele colorate. Ideale sunt cele ce conţin vitamina A, ca: spanacul, cartofii dulci şi morcovii. Aceste legume ajută şi la căpătarea şi menţinerea unui bronz uniform.

4. Migdalele – îţi protejează pielea de radiaţiile solare

Prin conţinutul ridicat de vitamina E, migdalele îţi menţin pielea sănătoasă. Consumul de migale îţi va proteja de asemenea pielea de radiaţiile solare. Asta nu înseamnă că trebuie să renunţi la cremele speciale de protecţie solară. Nu te lăsa înşelat/ă de frig şi foloseşte cremă de protecţie solară. Radiaţiile îţi afectează pielea atât vara cât şi iarna.

5. Seminţe de floarea soarelui – te ajută să ai o piele frumoasă

Aceste mici seminţe reprezintă o altă sursă excelentă de vitamina E şi îţi protejează pielea de daunele cauzate de radicalii liberi, care în exces îţi pot răni celulele, inclusiv pe cele ale pielii.

6. Carbohidraţi complecşi – prietenii de nădejde ai pielii

Mâncarea procesată şi făina albă îţi favorizează apariţia inflamaţiilor şi a acneei. Înlocuieşte pastele şi orezul alb cu următorii carbohidraţi complecşi, cu un indice glicemic scăzut: orzul, quinoa, fasolea şi orezul brun.

7. Suc de portocale – îți protejează pielea de acțiunea radicalilor liberi

Sucul de portocale îţi furnizează necesarul de fluide şi vitamina C, acţionând ca un puternic antioxidant ce îţi protejează pielea şi celelalte celule de stricăciunile produse de radicalii liberi. Vitamina C ajută de asemenea la crearea de colagen, principală proteină a testului conjunctiv.

Sursă articol, fotografie: Women’s Health

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Articole pe care trebuie sa le citesti:

Smoothie din citrice pentru topirea celulitei Prepară-ți o băutură delicioasă pe bază de citrice și astfel îți vei diminua considerabil celulită. Iată cât de ușor se prepară!
Culoarea anului 2015 – marsala În acest an trebuie să ai măcar o piesă de culoare marsala, în vestimentația ta. Este la modă și avantajează orice siluetă! Vezi cum trebuie să o porți - galerie foto.
6 uleiuri naturale care fac vedetele să arate uimitor Află care sunt acestea şi foloseşte-le dacă doreşti un ten de invidiat ca al vedetelor de la Hollywood!
Model floral superb pentru unghii, extrem de simplu de realizat Acest model te va ajuta să îţi creezi o manichiură plină de rafinament şi elegantă. Este foarte simplu de realizat, aşa că dacă nu ai prea multă experienţă, încearcă-l fără emoţii!
Măști din lapte de cocos pentru păr uscat Aceaste măşti hrănitoare sunt ideale pentru zilele de iarnă ajutându-ți părul uscat să se regenereze rapid și să fie mult mai catifelat!
Tratamente naturale pentru mătreaţă Mătreața reprezintă o problemă jenantă și supărătoare. Dacă dorești să scapi definitiv de ea, apelează cu încredere la tratamentele naturale.
Slăbire, slăbire şi iar slăbire! Dar de unde atâta slăbire? O femeie poate fi considerată frumoasă chiar dacă nu are trup de model! Eu spun NU dietelor restrictive, promovez sănătatea şi încurajez toate femeile (indiferent de greutate) să simtă bine în pielea ...
8 paşi pentru un păr mai lung Te-ai tuns prea scurt şi aştepţi cu înfrigurare să îţi crească părul din nou? Foloseşte următoarele metode şi vei fi plăcut surprinsă de rezultate:
Cum să îți realizezi 4 coafuri a la Blake Lively – videoclipuri și descriere Iată toți pașii de realizare a celor mai apreciate coafuri ale lui Blake Lively.
Știai că apa de gura te poate ajuta să obții călcâie fine? O altfel de utilizare a apei de gură de care puține persoane au auzit!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *