Frumusete

Cum să ai unghii mai sănătoase și puternice

Vezi ce trebuie să faci pentru a avea cele mai frumoase și puternice unghii. În acest fel nu vei mai avea nevoie niciodată de unghii cu gel!

Vezi ce trebuie să faci pentru a avea cele mai frumoase și puternice unghii. În acest fel nu vei mai avea nevoie niciodată de unghii cu gel!

Îngrijirea şi menţinerea sănătoasă a unghiilor, trebuie să facă parte din rutina fiecărei femei. Nimeni nu îşi doreşte ca unghiile să i se rupă uşor şi să arate neîngrijit. Veţi observa că persoanele care mănâncă sănătos, au părul şi unghiile foarte frumoase.

Aceştia sunt paşii pe care trebuie să îi urmaţi pentru a avea unghii de invidiat:

1. Tăiaţi-le periodic

Trebuie să îţi scurtezi unghiile în fiecare săptămână, pentru a scăpa de capetele deteriorate şi fragile. În acest fel, vor avea în permanenţă un aspect sănătos şi îngrijit. Folosește o forfecuţă ascuţită şi taie întotdeauna într-o singură direcţie, pentru a evita exfolierea.

2. Nu folosiţi ojă tot timpul

Cu toate ne simţim bine atunci când avem unghiile frumos colorate, însă trebuie să renunţăm la oja, măcar o zi sau două. Acest lucru este valabil şi în cazul unghiilor de la picioare.

3. Hrăniţi-le şi hidrataţi-le

Asemeni pielii, şi unghiile au nevoie de hidratare. Astfel, de fiecare dată când folosiţi loţiune sau cremă de mâini, insistaţi şi în zona unghiilor şi a cuticulelor. La fel de eficiente sunt şi uleiurile de măsline sau de argan. Acestea se pot turna într-un recipient mai mic, în care să vă cufundaţi unghiile de câteva ori pe lună.

4. Spălaţi-le corespunzător

Multe persoane nu acordă importanţă unghiilor atunci când se spală pe mâini. Folosiţi în fiecare seară o perie cu care să vă curăţaţi atât sub unghii cât şi pe întreaga suprafaţa exterioară, şi în acest fel veţi ţine la distanţă infecţiile şi ciupercile.

5. Mâncaţi cât mai sănătos

Unghiile se bazează pe un regim alimentar sănătos şi bine echilibrat, pentru a-şi asigura cantitatea necesară de substanţe nutritive ce le ajută să rămână puternice. De o importanţă deosebită sunt proteinele, pe care le puteţi obţine din carnea slabă, ouă, produse lactate, fasole şi nuci.

Vitamina A este la fel de necesară şi se poate procura din caise, broccoli şi morcovi. Calciul este de asemenea de o importanță capitală şi se găseşte din abundenţă în lapte, iaurt şi brânză.

6. Consultaţi un doctor dacă este cazul

Mergeţi la un dermatolog dacă observaţi următoarele schimbări ale unghiilor: schimbări de formă, pete negre sub acestea, sângerări, subţieri şi exfolieri majore. Aceste probleme pot indica existenţa unor afecţiuni care necesită tratament.
Cum vă păstrați unghiile sănătoase? Cunoaşteţi şi alte trucuri pentru unghii de invidiat? Dacă da, vă aşteptăm cu mare drag să ni le împărtăşiţi şi nouă!

Sperăm că v-a fost de folos acest articol și vă mai așteptăm cu drag pe pagina noastră!

Sursa: allwomenstalk.

Ți-a plăcut articolul? Dacă da, atunci da-ne LIKE! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.